به گزارش پارس نیوز، حمید هیراد شب گذشته سه‌شنبه 11 دی 1397 طی دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه رفت. بلیت‌های این کنسرت از چند روز پیش به طور کامل به فروش رفته بود. برخی از مخاطبان این خواننده به امید اینکه بتوانند بلیت‌های این کنسرت را تهیه کنند، ساعتی پیش از اجرا به درِ ورودی مرکز همایش‌های برج میلاد مراجعه کرده بودند اما چون بلیتی باقی نمانده بود، موفق به حضور در این کنسرت نشدند.4

صحنه اجرا با مانیتورهایی پوشیده شده بود که در آغاز کنسرت تصویر هیراد را در حال خواندن قطعه «مستم کن» نشان میداد. هیراد در حالی که می‌خواند: «کو به کو آمده‌ام، مو به مو آمده‌ام، تار گیسوی تو دیدم سمت او آمده‌ام»، از گوشه‌ی صحنه وارد شد. این قطعه در بیشتر کنسرت‌های هیراد به عنوان نخستین قطعه اجرا می‌شود.

«بی تاب» و «عشق» قطعه‌های بعدی این کنسرت بودند.

چه غریبانه تو با یاد وطن می‌نالی / من چه گویم که غریب است دلم در وطنم

هیراد با خواندن این بیت به سراغ اجرای قطعه‌ی «فراموش کن» رفت. نکته جالب اینکه در این قطعه هیراد برای لحظاتی دف نواخت.

هیراد از مخاطبانِ حاضر در سالن پرسید که «کیا امشب با نیمه‌ی جانشان آمده‌اند.» واکنش تماشاگران نشان می‌داد که تقریبا تمامِ حاضران با نیمه جانشان به دیدن این کنسرت آمده بودند. این مقدمه‌ای برای خواندن «نیمه جان» بود.

قطعه‌ی بعدی «یار» بود. برای خواندن این قطعه، هیراد چتری به دست گرفت و از تماشاگران خواست دوربین هایشان را به حالت فیلمبرداری سلفی بگذارند و هنگام اجرای این قطعه از خودشان فیلم بگیرند و آن را برای کسی که دوستش دارند بفرستند.

هیراد در ادامه‌ی این کنسرت گفت: «آدم‌توی زندگیش یک بار عاشق میشه. سعی کنید کسی رو انتخاب کنید که همونی باشه که می‌خواید. اگر عاشقش هستید عاشقتون باشه و اگر براش تب می‌کنید براتون جون بده.»

این مقدمه ای برای خوندن «انفرادی» بود.

اجرای «انفرادی» با پرفورمنسی بر روی صحنه همراه بود. در بخشی از قطعه هیراد با طراحی نور در سلولی قرار گرفت که با مفهوم و فضای جاری در این قطعه همخوان بود.

هیراد برای خواندن «شوخیه مگه» از تماشاگران خواست که با روشن کردنِ چراغ‌قوه‌ی گوشی‌هاشون، سالن رو ستاره بارون کنند.

مقدمه‌ی قطعه‌ی «دل آرام» تارنوازیِ هیراد بود. این صحنه تعجب و البته تشویقِ تماشاگران را در پی داشت. این که خوانندهموسیقی پاپ بتواند تار بنوازد از امتیازهایی است که کمتر خواننده‌ای دارد. به هر روی اهل موسیقی می‌دانند که برای یک خواننده آشنایی با ساز و توانایی در نواختن بسیار مهم است. این مسئله موجب می‌شود که خواننده درست بخواند و توانایی‌اش در اجرای زنده بیشتر شود.

«شب که شد»، «معشوق» و «هلهله» دیگر قطعه‌هایی بودند که در این کنسرت اجرا شد. در پایان هم قطعه‌ی «شوخیه مگه» برای دومین بار و به درخواست تماشاگران اجرا شد.

کنسرت حمید هیراد در برج میلاد نکات بسیاری داشت. توانِ هیراد در خواندن روی صحنه آنقدر بالا بود که باید از او پرسید؛ با چنین توانی چرا باید حاشیه‌های پلی‌بک برای این خواننده ایجاد میشد. شاید او با پشت سرگذاشتنِ حاشیه‌ها، اکنون در مسیری تازه قدم برمی‌دارد.