به گزارش پارس نیوز، «خانواده محترم آقای رنجبر» عنوان هفدهمین اپیزود از فصل دوم مجموعه تلویزیونی «محکومین» به تهیه کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سیدجمال حاتمی است که با حضور بازیگرانی چون مهران رجبی، سینا رازانی، مهسا هاشمی و لاله صبوری در حال تصویربرداری است.

تصویربرداری ۲۳ اپیزود دیگر از این مجموعه ۴۰ اپیزودی باقی مانده است که پیش بینی می شود در بهار ۹۸ به پایان برسد. در هر اپیزود از فصل دوم «محکومین» داستانی مستقل روایت می شود اما محور اصلی آن مجازات جایگزین حبس، خانواده و بحران طلاق است.

مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی کار نگارش فیلمنامه این مجموعه را بر عهده دارند، مراحل فنی این مجموعه به صورت همزمان در حال انجام است و تا کنون حدود ۳۰ درصد از آن انجام شده است.

نازنین فراهانی، کوروش تهامی، بیتا سحرخیز، نگار عابدی، شهره لرستانی، بیژن بنفشه خواه، حسین محب اهری، بهراد خرازی، مهری آل آقا، مهدی صباغی، علیرضا استادی، محمود جعفری، مریم بوبانی، رابعه مدنی، افسانه ناصری، مهرداد ضیایی، شیرین اسماعیلی، کاوه آهنگر، الهام طهموری، آتیه جاوید، مزدک رستمی، حشمت آرمیده، سامان ارسطو، مهران رجبی، سینا رازانی، لاله صبوری، مهسا هاشمی و... از جمله بازیگرانی هستند که در برخی از اپیزودهای این مجموعه مقابل دوربین قرار گرفته اند.