به گزارش پارس نیوز، 

وقتی رضا نوروزی دراستیل آذین گل های زیبا و حساسی زد و سپس در لیگ دهم با آن استیل عالی در خط حمله فولاد ، به عنوان یک مهاجم متفاوت مطرح شده و عنوان آقای گلی را گرفت همه فکر می کردند که او به زودی مرداول خط حمله تیم ملی ایران شود اما نوروزی بعد از مصدومیت در فولاد به نفت تهران رفت. سرانجام بعد از دوفصل حضور در نفت و در حالی که سال ها قبل صحبت حضورش در یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت بود به پرسپولیس آمد اما در همان بازی های ابتدایی با مصدومیت سنگین مواجه شد. حمید درخشان در نیم فصل نامش را از لیست خارج و به جایش بازیکنانی دیگری را به خدمت گرفت و نوروزی بعد از آن با وجود حضور در سایپا، پیکان و صنعت نفت نتوانست روزهای قبل گذشته را تکرار کند. رضا نوروزی مدتی با تیم پرسپولیس پاکدشت تمرین کرد و هنوز هم این احتمال وجود دارد که این بار از لیگ یک به فوتبال بازگردد. مهاجم سابق پرسپولیس در این رابطه گفت:« خدراشکر وضعیتم خوب است و دارم تمرین می کنم اما شرایطم 50-50 است و هنوز مشخص نیست که آینده ام چه می شود.»

او افزود: « مدتی هم با تیم آقای فرهادی کاظمی تمرین کردم و حالا باید ببینیم شرایط در آینده چگونه رقم خواهد خورد.»

مهاجم سابق استیل آذین و فولاد همچنین درباره اینکه در این مدت از فوتبال دور بود گفت:« متاسفانه مصدومیتی که برایم پیش آمد شرایط را خیلی سخت کرد. البته توانستم دوباره برگردم اما هنوز مصدومیت من را اذیت می کرد. اما خداراشکر الان شرایطم خیلی بهتر است.»

نوروزی درباره اینکه زمانی آقای گل فوتبال ایران شد و خیلی ها به او امید داشتند اضافه کرد:« من در فولاد آقای گل شدم و قرارداد سه ساله با این باشگاه داشتم. در آن زمان می توانسنتم لژیونر هم بشوم و علاوه بر آلمان از قطر و امارات هم پیشنهاد داشتم ولی متاسفانه آن موقع اجازه ندادند که جدا شوم. مدیرعامل فولاد آن زمان خیلی رابطه خوبی با من داشت اما اجازه جدایی نداد اما بعد از مصدومیتم دستشان درد نکند، ما را از تیم کنار گذاشتند.»

او با اشاره به خروج اسمش از لیست پرسپولیس در زمان حمید درخشان هم گفت:« من در بازی با ملوان در پرسپولیس مصدوم شدم اما بعد از آن به جای من آنقدر بازیکن آوردند معلوم نشد چی به چی هست. یک بازیکنی را هم به اسم جانشینی من آوردند به نام تادئو که نمی دانم چقدر بازی کرد اما تک و توک بازی هایش را یادمان هست.»

نوروزی 35 ساله درباره انگیزه هایش برای بازگشت گفت:« یک ماهی است که دارم تمرین می کنم و شرایط خوبی دارم. امیدوارم بتوانم دوباره به فوتبال برگردم. دوست دارم حداقل یک فصل دیگر بازی کنم و بتوانم به چیزی که می خواهم برسم.»

آقای گل لیگ برتر دهمین دوره بااشاره به اینکه بازی ها را دنبال نمی کند گفت:« بازی های داخلی را خیلی کم می بینم. از وقتی مصدوم شدم و آن اتفاق ها را برایم رقم زدند نمی توانم فوتبال ببینم و عصبی می شوم.»

انتهای پیام/