به گزارش پارس نیوز، 

مهدی شریف اظهار داشت: در راستای اجرای دستورالعمل های ابلاغی سازمان اوقاف و به منظور ایجاد انگیزه و بهینه سازی و فعالیت بیشتر در حوزه فرهنگی و عمرانی بقاع متبرکه از ابتدای سال جاری کار ارزیابی تمامی هئیت امنای بقاع متبرکه شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه با کمک اعضای کمیسیون تایید صلاحیت سه شهرستان و شورای اسلامی محل آغاز شد و در هفته جاری به اتمام رسید .

شریف افزود. در حوزه شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه بیش از 22 بقعه متبرکه در سیستم جامع موقوفات و بقاع متبرکه ثبت شده است.

وی ادامه داد: برخی از هئیت امنای این بقاع تاکنون به مدت چندین سال در آن بقعه منصوب شده بودند اما در بازرسی ها و ارزیابی ها متاسفانه موفق به کسب نمره قابل قبولی نشدند و بر همین اساس پس از بررسی عملکرد آنها در تمامی حوزه ها و موافقت اعضای کمیسیون مقرر شد افراد جدیدی جایگزین آنها شود.

شریف تصریح کرد: آن دسته از هئیت امناهایی که ارزیابی آنها مورد تایید قرار گرفت مدارکشان تکمیل و برای تمدید و صدور حکم جدید به اداره کل استان و حسب مورد به سازمان مرکزی اوقاف ارسال شد.

وی اظهار داشت: امیدواریم با کمک اعضای هئیت امنا و پیشنهادات مسئولنا محلی و نظارت متمرکز عملکرد هئیت امناها و خدام بقاع متبرکه شاهد پیشرفت روز افزون اقدامات عمرانی - فرهنگی در تمامی بقاع این سه شهرستان باشیم.

انتهای پیام/