به گزارش پارس نیوز، 

عضو انجمن بازی سازان مستقل ایران امروز پنجشنبه در حاشیه افتتاحیه این رویداد طی گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 110 علاقه مند حوزه بازی سازی؛ فیلم سازی و صنایع دستی از استانهای تهران؛ اصفهان؛ قزوین و سیستان و بلوچستان گردهم آمده اند تا ایده های خود را برای تجاری سازی و کارآفرینی مطرح کنند.

وحید زارع تیموری گفت: در این برنامه شرکت کنندگان همگی در یک فضای مشترک و با کمک 14 مربی خبره و تسهیل گر (منتور) از شهرهای تهران؛ نیشابور؛ قوچان و گرگان ایده های خود را به سوی بازار کسب و کار هدایت می کنند.

وی با بیان اینکه استارت‌آپ ویکند ها در حقیقت شروع یک فرآیند کسب‌ و کار برای جوانان محسوب می شود، گفت: استارت‌آپ ویکندها برای شناسایی ایده‌ها و تیم‌سازی برگزار تا در مرحله بعد بتوانند با آموزش، کسب‌ و کار را فرا گیرند.

وی شناسایی ایده ها و طرح های برتر در حوزه صنایع دستی؛ فیلم سازی و بازی سازی و افزایش سطح آگاهی صاحبان ایده با استفاده از برگزاری دوره های تخصصی کوتاه مدت را به عنوان مهمترین اهداف برگزاری این رویداد آموزشی - تجربی خواند و ادامه داد: این دوره به مدت سه روز تا 23 آذرماه 97 در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان در ویلاشهر گرگان برپا است.

استارتاپ ویکند (Startup Weekend) یک رویداد آموزشی- تجربی (Experiential Education) در سراسر دنیاست که در 3 روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می شود و در این برنامه شرکت کنندگان شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک با انگیزه بالا گرد یکدیگر جمع شده تا طی 54 ساعت ایده هایشان را مطرح و گروه تشکیل بدهند.

انتهای پیام/