به گزارش پارس نیوز، 

عبدالله پاکاری در دیدار با والدین شهید «ناصر رحیمی» در شهرستان سیاهکل، بیان کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت(ع)، عرصه علمی و بسیاری از حوزه‌های مختلف نقش شهدا و حضور بی‌بدیل آنها انکارناپذیر است.

وی با اشاره به اینکه شهدا به همه جامعه تعلق دارند و مایه افتخار و مباهات ملت شریف ایران هستند، گفت: شهدا در مقام شفاعت هستند و اولین کسانی را که شفاعت می‌کنند خانواده آنهاست. خانواده شهدا باید قدردان جایگاه خود باشند و هیچ گاه به فکر معاوضه آن با برترین‌های دنیا نباشند. عملکرد خانواده شهدا نزد خداوند دارای مزد و پاداش است.

پاکاری خاطرنشان کرد: از مواردی که در اسلام بسیار بر آن تاکید شده و از اهمیت زیادی برخوردار است و همچنین از شاخص‌های اصلی سبک زندگی اسلامی است، احترام و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران است. خانواده شهدا نیز بی شک همان راه پدران، همسران و فرزندان خود را ادامه خواهند داد و برای جامعه الگو و الهام‌بخش خواهند بود.

وی جایگاه خانواده شهدا و به ویژه والدین شهدا را نزد خدا خاص و باعظمت دانست و افزود: شهیدان جان خود را فدا کردند تا امروز کشور ما امنیت و آرامش داشته باشد و باید قدردان خانواده شهدا باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان همچنین با پدر شهید روحانی «عبدی»، مادر شهید «بهزاد محمدی»، والدین شهید «ابراهیم واحدی»، والدین شهید «امیدوار» و مادر شهید «شمس دیلمی» در سیاهکل دیدار کرد.

انتهای پیام/