به گزارش پارس نیوز، 

در حال حاضر نمایش کمدی موزیکال دلقک باشی از جمله نمایش‌هایی است که در سایت خوشگذرونا برای مخاطبان و علاقمندان آماده شده است.

 حمیدرضا ساعتچی کارگردان و تهیه کننده نمایش کمدی موزیکال دلقک باشی با بیان اینکه در شرایط فعلی گروه نمایشی ما ۱۵ نفره هست که در عرصه‌های روی صحنه و پشت صحنه عوامل تولید فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: حسین ایزد پناه، رضا شیرازی از بازیگران تئاتر و کمدی شناخته شده، مستعد و باتجربه هستند و دیگر بازیگران گروه ما در قاب تئاتر  مورد تحسین منتقدان بودند.

وی درباره آماده سازی نمایش دلقک باشی عنوان کرد: یکسال و نیم پیش این نمایش نوشته شده و بیش از سه ماه تمرینات صحنه آن به طول انجامید و در حال حاضر چهارمین اجرای نمایش دلقک باشی را هم پشت سر گذاشتیم و سعی کردیم اجراهای متفاوت داشته باشیم.

داستانه نمایش به این صورت است که در موقعیت سیرک مثلث عشقی همراه با طرح توطئه و خیانت ها اتفاق می‌افتد و با ایجاد چالش برای شخصیت اصلی سعی در اجرای متفاوت کار تئاتر هستیم. نمایش دلقک باشی هرروز به جز شنبه ها به مدت یکسال اجرا می‌شود.

نمایش‌های ما همیشه مورد استقبال عموم بوده و تلاشمان براین اساس بوده که با سلیقه مخاطب اجرا داشته باشیم، ما نمی‌توانیم نمایش خوب را در جای معمولی داشته باشیم و برعکس اگر قرار باشه مخاطب به وجود بیاد باید به اجرای خوب و مکان خوب توجه کنیم.

ما انگار سال‌ها فرهنگمان با واژه خوشگذرونی بیگانه است و فراموش کردیم که برای اینکه بهتر زندگی کنیم باید خوش بگذرونیم و متاسفانه این واژه در فرهنگ ما گم شده است و مردم ما باید بیاموزند ساعاتی از زندگیشان را باید با علایق و سلیقه خودشان سپری کنند.

مخاطبین نمایش کمدی موزیکال دلقک باشی  می‌توانند با مراجعه به سایت khoshgozarona.ir به راحتی بلیت این نمایش را خریداری و روز خاطره‌انگیزی را برای خانواده و دوستان خود رقم زنند.

انتهای پیام/