به گزارش پارس نیوز، 

​مرتضی پیروی‌منش ضمن تقدیر و تشکر از انعکاس خبری هفته بسیج در رسانه‌های فعال استان اظهار داشت: ظرفیت‌های موجود در جوانان استان هرمزگان به لطف الهی به نقطه عطف خود رسیده است و توانمندی‌های جوانان این استان در اقصی نقاط کشور به چشم می‌آید.

مسئول سازمان بسیج رسانه هرمزگان برگزاری همایش‌ها و فعالیت‌های نمونه کشوری در استان را ثمره اعتماد مسئولان به جوانان عنوان کرد و افزود: جوانان ما توانسته‌اند در مشکلات پیش رو علت و معلول‌ها را به خوبی شناسایی کنند و رمز موفقیت آنها اعتماد به خود و استفاده از تمام ظرفیت‌های درونی بوده است.

وی گفت: بسیج رسانه یعنی بسیج تمام ظرفیت‌ها و به تعبیری دیگر قرار گرفتن تمام اصحاب رسانه استان در کنار یکدیگر است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان هم‌سویی، حمایت از اشتغال در هرمزگان و همچنین بیان نقدهای به‌جا و سازنده را حاصل اتحاد و همدلی اصحاب رسانه در این استان دانست.

وی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت فعالیت در فضای مجازی تصریح کرد: بر اهمیت، کارکرد و آثار به‌جا مانده در اجتماع از فضای مجازی روز به روز افزوده می‌شود.

گیلان|‌ 20 هزار اثر به دبیرخانه‌ جشنواره ابوذر در سراسر کشور ارسال شد

بیش از 200 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه ارسال شد

ارتقای تولیدات انقلابی‌محور رسانه‌ها هدف "جشنواره ابوذر"

پیروی منش از آغاز به‌کار سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر توسط این سازمان در استان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش های حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، مسائل صنفی خبرنگاران، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خانواده و سبک زندگی، ایثار و شهادت، اقتصاد مقاومتی و همچنین چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تا تاریخ 15 دی‌ماه در قالب مصاحبه، عکس، فیلم کوتاه و چند رسانه‌ای به دبیرخانه مرکزی به آدرس بندرعباس، چهار راه خانه نان، نرسیده به ایستگاه خاوران، ساختمان اقشار بسیج، سازمان بسیج رسانه هرمزگان ارسال کنند.

گفتنی است در پایان سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر به سه اثر برتر هدایای نفیسی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/