به گزارش پارس نیوز، 

سرهنگ جهانگیر انصاری عصر در یادواره شهدای فرهنگی شهرستان بویراحمد تاکید کرد که جناح ساسی در جنگ نرم معنایی ندارد و برای حفاظت از نظامی اسلامی همه باید دست در دست هم بگذارند.

انصاری تصریح کرد که در عرصه جنگ و هشت سال دفاع مقدس اصولگرا و اصلاح‌طلب معنا نداشت و همه با اعتقاد وارد میدان می‌شدند و در جنگ نرم هم باید بدون در نظر گرفتن خط و خطوط برای تربیت فرزندانی متعهد تلاش کرد.

انصاری با بیان اینکه در جنگ نرم دشمن برای انهدام یک تمدن ،مولفه‌های زیادی را در نظر می‌گیرد، گفت: آنها در جنگ نرم به دنبال انهدام مدرسه و کانون خانواده‌های مردم ایران هستند.

وی خطاب به فرهنگیان اظهار داشت: شما کسانی ‌هستید که در دوران دفاع مقدس در خط مقدم با دشمن ‌جنگیدید و در پشت جبهه‌ها هم بچه‌ها را درس ‌دادید، امروز هم باید در جنگ نرم فرزندان مملکت را به خوبی تربیت کنید چرا که دشمنان با فضای مجازی برای نابودی بچه‌ها کمر همت بسته‌اند.

وی گفت: در جنگ نرم نباید کوتاه آمد و کسی که جنگ نرم با دشمن را با جناح سیاسی معامله می‌کند از قافله انقلاب بیرون است.
جهانگیر انصاری به تحلیل هشت سال ایثارگری رزمندگان در دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: بعد از شکست خوردن نیروها در عملیات کربلای 4 امام راحل (ره) فرمودند ما مامور به تکلیف هستیم نه مامور به نتیجه .

وی تاکید کرد که اگر امروز بعد از 40 سال جزو قدرت‌های برتر دنیا قرار داریم به واسطه عمل به نصایح امام بزرگوار است.

جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با خطاب قرار دادن خانواده شهدای فرهنگی گفت : نیروهای فرهنگی و معلمان در هشت سال دفاع مقدس رشادت‌های بسیاری آفریدند و امروز هم در خط مقدم جنگ نرم قرار دارند و وظیفه ای سنگین در این زمینه بر عهده دارند.

وی تصریح کرد :اگر اکنون در جزیره امن قرار داریم به واسطه عمل به وظیفه در آموزش و پرورش است.

انصاری افزود: خروجی یک آموزش و پرورش خوب شهدایی مانند حججی، علی احمدی و احمدی‌روشن است.

جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ها تجدید میثاق با شهداست، خاطرنشان کرد: شما معلم‌ها بودید که دانش‌آموز 12 ساله سیلاب‌کلواری را تربیت کردید تا در عین نداشتن جاده و امکانات وارد جبهه شده و‌ شربت شهادت بنوشد.

انصاری گفت: تربیت صحیح معلمان بود که موجب پایداری و استقامت هشت ساله دفاع مقدس در مقابل دشمن و استکبار جهانی شد.

جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به فرموده امام(ره) محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته عنوان کرد: مسوولیت ما در جنگ نرم بسیار سخت‌‌تر از جنگ سخت است و مدرسه و دانشگاه بیش از هر جای دیگر انسان را متحول می‌کند.

از افزون بر یک هزار و 800 شهید کهگیلویه و بویراحمد ،620شهید مربوط به شهرستان بویراحمد است.

شهرستان بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس 123دانش اموز و 18نفر فرهنگی شهید، تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

شهرستان بویراحمد به مرکزیت شهر یاسوج با نزدیک به 290 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/