به گزارش پارس نیوز، 

هفدهمین نشست «تئاتر کاغذی» با حضور ندا قربانیان، امید طاهری و بهزاد صدیقی توسط باشگاه تئاتر فرهنگسرای ارسباران و با همکاری موسسه «افرامانا» عصر روز شنبه ۱۷ آذر ماه ۹۷ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود. در این نشست ابتدا نمایشنامه «ساده با تو با یک ترانه» نوشته ندا قربانیان خوانده می شود و سپس این اثر با حضور مهمانان نشست مورد بررسی قرار می گیرد.

در نشست «تئاتر کاغذی» که ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۷ آذر ماه ۹۷ در سالن ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود، ندا قربانیان، محمود حقیری، رضا رباط جزی، عبدالرضا یعقوبی، سید فرزاد تجلی، ژینوس رحمتی و سعیده نی باقلی نمایشنامه «ساده با تو با یک ترانه» را نقش خوانی می کنند.

در خلاصه داستان این نمایشنامه آمده است: یک گروه موسیقی زیرزمینی برای ضبط آلبوم شان نیاز به پول دارند. ترانه، ترانه سرای گروه، مبتلا به بیماری لاعلاجی است. امیر پسرعموی ترانه، آهنگساز و خواننده گروه، عباس برادر ترانه و سیاوش نوازنده های گروه، هرکدام مشکلاتی شخصی دارند. در نهایت امیر و عباس برای به دست آوردن پول مورد نیاز حاضر می شوند ۱۰ روز محرم را در یک هیات نوحه خوانی کنند.

سلسله نشست های «تئاتر کاغذی» با هدف معرفی و بررسی نمایشنامه های منتشرشده جدید ایرانی ماهی یک بار در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.