به گزارش پارس نیوز، 
علی همت محمودنژاد در مراسم ازدواج 110 زوج معلول که با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، انوشیروانی محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و سرپرست تامین اجتماعی، حسین نحوی‌نژاد معاون امور توانبخشی بهزیستی و ولی‌الله شجاع‌پوریان معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در برج میلاد برگزار شد اظهار کرد: سومین جشن گروهی ازدواج معلولان است که به همت انجمن حمایت از حقوق معلولان، سازمان بهزیستی و شهرداری تهران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مراحل مقدماتی اجرای این جشن حدود شش ماه پیش با همکاری شهرداری تهران و حوزه فرهنگی و سلامت شهرداری کلید خورد و در ادامه نیز سازمان بهزیستی اسامی زوجینی که آمادگی ازدواج برای این مراسم را داشتند را مشخص کرد.

محمودنژاد بیان کرد: در نهایت و با تلاش شهرداری تهران بهزیستی و انجمن این مراسم برگزار شد، به طوری که به هر زوج مبلغ 4 میلیون تومان پرداخت می‌شود که از این رقم 2 میلیون تومان برای مرد و 2 میلیون تومان هم برای زن پرداخت می‌شود.

رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان همچنین از هدیه شهردار تهران برای زوجین خبر داد و گفت: شهردار تهران نیز قرار است به 110 زوج امشب هدیه سفر بدهد.

وی در پایان گفت: یکی از خیرین در این مراسم نیز قرار است به هر زوج یک ربع سکه بهار آزادی هدیه بدهد.

انتهای پیام/