به گزارش پارس نیوز، 

شانزدهم آذر یک گالری به گالری‌های پایتخت اضافه خواهد شد و گالری دیلمان به مدیریت علی مقدم اولین نمایش عمومی خود را با آثاری از سیمین اکرامی مجسمه‌ساز پیشکسوت آغاز می‌کند.

اکرامی از هنرمندانی است که علی رغم فعالیت‌های بین‌المللی برخلاف همسرش بهرام دبیری در ایران کمتر شناخته شده‌ است و گالری دیلمان سعی دارد این رویه را در معرفی این گروه از هنرمندان در پیش بگیرد.

این نمایشگاه ما با نمایش آثار و چاپ کتابی درباره سیمین اکرامی همراه است.

در این گالری همچنین برنامه منظمی برای معرفی هنرمندان جوان نیز وجود دارد. این معرفی شامل برنامه ریزی برای شناساندن آنان و رساندن کارها به سطوح مختلف حرفه‌ای و بازارهای بین‌المللی است.

علی مقدم حیدری مدیریت این گالری را بر عهده گرفته است و در حال حاضر در حوزه آثار مدرن فعالیت می‌کند.

گالری دیلمان بدون دریافت هیچ گونه هزینه اقدام به برگزاری نمایشگاه برای هنرمندان خود می‌کند و برنامه‌ریزی طولانی مدت روی هنرمندان را برای معرفی و ارائه آثار به عنوان خط مشی خود برگزیده است.

در این گالری قرار است از هنرمندان ایرانی مقیم سایر کشورها به ویژه هنرمندانی که برای مخاطب ایرانی نام آشنا نبوده اما در سطح بین‌المللی شناخته شده هستند دعوت به عمل آید و برنامه‌های جامعی برای معرفی این هنرمندان تدارک دیده شده‌ است.

گالری دیلمان شانزدهم آذرماه افتتاح می شود و علاقه‌مندان هنرهای تجسمی می‌توانند برای بازدید از نخستین نمایشگاه این گالری از آثار سیمین اکرامی به آدرس تهران، خیابان شریعتی، خیابان پورمشکانی شماره ۵۰ مراجعه کنند.