به گزارش پارس نیوز، 

هادی بهروز فیلمبردار با اشاره به اینکه همچنان کار بر روی فیلم «ماجرای نیمروز: رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان ادامه دارد، گفت: کار برروی این پروژه سخت اما بسیار لذت بخش بود و امیدوارم بتواند رضایت مخاطبان را جلب کند.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های خود در در حوزه سینما توضیح داد: با توجه به حجم کار پروژه «ماجرای نیمروز: رد خون»، چندان وقتی برای کار روی پروژه‌های دیگر نداشتم به همین دلیل تنها روی ۲ پروژه فیلم کوتاه کار کردم.

مدیر فیلمبرداری «ایستاده در غبار» تاکید کرد: «بچه خور» به کارگردانی محمد کارت و «دم اژدها» به کارگردانی سعید کشاورز که البته هنوز در ایران اکران نشده است و احتمالا به زودی نمایش‌های خارجی آن آغاز می‌شود، از جمله پروژه‌هایی است که مدیریت فیلمبرداری آن را برعهده داشتم.

وی تاکید کرد: البته پیشنهادهایی برای کار در پروژه های سینمایی دیگر نیز داشتم که بنا به دلایل مختلف، همکاری در آن پروژه‌ها را نپذیرفتم.

این فیلمبردار در پاسخ به این پرسش که هرچند در پروژه‌های مهم حضور داشته‌اید اما هیچ‌گاه از سوی جشنواره‌ها کار شما دیده نشده است، بیان کرد: اینکه کارم در پروژه‌های مختلف در جشنواره‌ها دیده نشود و به من جایزه‌ای ندهند، اهمیتی برایم ندارد.

بهروز ادامه داد: در واقع بیشتر به این مساله فکر می‌کنم که بتوانم برای مخاطب سینما کار خوب آماده کنم و انتظار مخاطب را تامین کنم. واقعاً هم امیدوار هستم مردم با دیدن فیلم‌هایی که کار می‌کنم لذت ببرند.