به گزارش پارس نیوز، 

هیات بررسی، داوری و انتخاب آثار متقاضی شرکت در پنجمین دوره جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) متشکل از رضا خرم، بردیا صدرنوری و ناصر ایزدی با انتشار بیانیه‌ای اسامی برگزیدگان مرحله اول این دوره را منتشر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت کنندگان در پنجمین دوره جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) می‌رساند مرحله اول انتخاب برگزیدگان پس از ۱۰ روز بررسی و داوری بسیار دشوار به پایان رسید.

برگزیدگان مرحله اول پنجمین جشنواره موسیقی نوای خرم معرفی شدند

در ابتدا لازم است مراتب قدردانی و سپاس خود را از تمامی والدین داوطلبان شرکت در این مسابقات که در شرایط دشوار کنونی و با توجه به امکانات محدود در بسیاری از نقاط کشورمان از حضور فرزندان خود در این جشنواره حمایت کردند، اعلام نماییم. پس از آن از استادان، مربیان، مدیران و همکاران آموزشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و سایر عزیزانی که در تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به شرکت در این جشنواره و پربار کردن آن نقش بسزایی داشتند بسیار سپاسگزاریم ضمن اینکه از تمامی شرکت‌کنندگان این دوره از جشنواره که با ارسال اجرا‌های خود، تحت هر شرایطی و با هر امکاناتی عشق و علاقه خود را به هنر موسیقی نشان دادند مراتب قدردانی خود را اعلام می‌کنیم.

در این دوره از جشنواره و جایزه همایون خرّم ۱۵۲۴ نفر در قالب ۶۲۰ اجرای گروهی و انفرادی از ۲۷ استان و ۹۶ شهر کشور آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند. داوران این مرحله پس از ساعت‌ها مشاهده و بررسی آثار، در مجموع ۳۱۵ اجرا و ۱۰۱۱ نوازنده و خواننده را برای اجرای حضوری در مرحله رقابتی پنجمین دوره جشنواره انتخاب کردند.

گفتنی است؛هیات اجرایی و داوران جشنواره تمام توان و تلاش خود را به کار بستند تا حداکثر هنرجویانی که آثارشان از کیفیت نسبی برخوردار بود، پذیرش شوند.

در پایان ضمن تبریک به تمام شرکت‌کنندگان در این جشنواره به پاس تلاش‌های تمامی این عزیزان لوح یادبود قدردانی الکترونیکی برای تمامی آنان ارسال می‌شود. آرزو داریم دوره بعدی جشنواره و جایزه همایون خرّم شاهد شرکت عزیزان بیشتری باشیم.

اسامی پذیرفته شدگان برای اجرای حضوری در مرحله رقابتی به ترتیب حروف الفبا در اینجا بخوانید.

انتهای پیام/