به گزارش پارس نیوز، 

یکی از تلخ ترین اتفاقات دنیا از دست دادن عزیزان است و به یقین که هیچ غمی در دنیا سخت تر و غم انگیزتر از این اتفاق تلخ نیست. غم از دست دادن عزیزترین آدم های زندگی تا پایان عمر همیشه همراه آدمی می ماند اما اگر این اتفاق با حادثه ای ساده و سهل انگارانه همراه باشد قطعا تحمل آن سخت تر میشود.skin lightening cream

لطیفه گودرزی گوینده خبر ورزشی شبکه سه سیما در غم از دست دادن یکی از عزیزترین آدم های زندگی اش به سوگ نشست و روایتی از داستان غم انگیز این حادثه تلخ را با همراهانش به اشتراک گذاشت.

دایی لطیفه گودرزی

درگذشت دایی لطیفه گودرزی گوینده خبر

این داستان واقعی است...

صبح مثل همیشه پرانرژی از خواب بلند شد، حالش خیلی خوب بود حتی خیلی بهتر از روزهای قبل، رفته بود سری به خانه ییلاقی اش در چمستان بزند و حال و هوایی تازه کند و قبراق و سرحال به تهران برگردد. قبل از خوردن صبحانه، در هوای نم زده آن صبح پاییزی، روی ایوان خانه چشمش که به آبی بیکران و یکدست آسمان افتاد، به همسرش گفت:گیتی جان، چه هوایی شده امروز، دلم میخواهد در این آسمان پرواز کنم!

زن و شوهر به شوق گشت و گذار در بازارهای محلی و خرید میوه های تازه و سیر و سبزی شمال، خیلی زود روانه بازار شدند و خرید کردند و قرار شد قبل از ساعت یک بعدازظهر به خانه برگردند و غذای محلی بپزند. در نیمه های راه به ناگاه مرد رنگش پرید و عرق سرد بر صورتش نقش بست، گیتی به سرعت علیرضا را به نزدیکترین درمانگاه چمستان رساند، پزشک سکته خفیف قلبی را تشخیص داد و قرار شد علیرضا را با آمبولانس به بیمارستان برسانند. آمبولانس حرکت کرد و، در نیمه های راه بر اثر برخورد با یک دستگاه کامیون، مسیر حرکتش مسدود شد. راننده کامیون با عناد و غرض اجازه حرکت را از آمبولانس گرفت، گیتی اشک میریخت و التماس میکرد و میگفت همه مبلغ خسارت را خودم می پردازم، فقط اجازه بده علیرضا را به بیمارستان برسانیم. راننده که انگار وجدانش زیرخروارها خاک پنهان شده باشد، در خیابان می چرخید و می خندید و میگفت :خانم! شوهرت از من هم سالم تر است، نمیگذارم بروید تا افسر بیاید!

بیست دقیقه گذشت.. بالاخره علیرضا را به بیمارستان رساندند، اما چه رسیدنی؟! پزشک بیمارستان با حسرتی عمیق که این جوان را پنج دقیقه دیر رساندید وگرنه زنده میماند مرگ علیرضا را تایید کرد!

فقط پنج دقیقه!!! دقایقی که به اندازه همه عمر علیرضا طولانی شد و سفر دو روزه اش را به سفر ابدی مبدل کرد.

پ.ن:توقف نابجا و غیرقانونی آمبولانس و رفتار ناجوانمردانه راننده کامیون دست به دست هم داد که علیرضای عزیز، دایی جوانم، به آسمان پربکشد.

برای ستانیدن حق نفس هایش، از طریق نهادهای قضایی این موضوع را پیگیری خواهیم نمود.

لطیفه گودرزی

لطیفه گودرزی گوینده خبر ورزشی شبکه سه

لطیفه گودرزی در یک گفتگو درباره نحوه ورودش به دنیای خبر گفت :از سال 84 با برنامه سیمای نور شبکه دو کارم رو آغاز کردم و 19 دی سال 85 اولین اجرای زنده من در برنامه دخترانه شبکه اول سیما روی آنتن رفت و تا اردیبهشت سال 86 با گروه خانواده همکاری داشتم .پس از اون بعد از پشت سر گذاشتن تست های متعدد وارد عرصه خبر شدم.

لطیفه گودرزی گوینده خبر

لطیفه گودرزی و همسرش

لطیفه گودرزی گوینده خبر ورزشی شبکه سه سیما خردادماه امسال ازدواج کرد.

لطیفه گودرزی

عکسی از لطیفه گودرزی گوینده خبر


انتهای پیام/