به گزارش پارس نیوز، 

محسن علی اکبری تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «نفوذ» درباره روند و پیشرفت تصویربرداری این سریال گفت:تصویربرداری مجموعه «نفوذ» همچنان در شمال ایران ادامه دارد و الحمدالله همه امور طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش می رود تا انشاءالله بتوانیم بهمن ماه شاهد پخش این سریال از شبکه یک سیما باشیم. البته کار در شمال سختی و مشکلات خودش را دارد چراکه ما در شمال کشور با بارندگی بی‌وقفه مواجه هستیم و این باعث می‌شود ضبط پلان‌ها به تعویق بیفتند.

تهیه‌کننده مجموعه‌های تلویزیونی درباره اضافه شدن بازیگران جدید به «نفوذ» بیان کرد: از هفته آینده شاهد اضافه شدن بازیگران خارجی از روسیه هستیم. بخش‌هایی از سریال در سفارت آمریکا می‌گذرد که نیاز به بازیگران خارجی داریم، به همین منظور از بازیگران روسیه که به زبان انگلیسی تسلط دارند، استفاده کردیم.

علی اکبری در پایان درخصوص زمان پخش این سریال یادآور شد: صحبت‌های انجام شده بر این است که سریال «نفوذ» در ایام دهه فجر هرشب پخش شود اما نظر کارگردان و سنگین بودن این پروژه، بر این است که «نفوذ» به صورت دو شب در هفته شب‌های پنجشنبه و جمعه روی آنتن برود ولی باز باید تصمیم مدیران را درنظر گرفت.

گفتنی است؛ سریال تلویزیونی «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری و تهیه کنندگی محسن علی اکبری در ایام دهه فجر روی آنتن شبکه یک سیما می رود.