به گزارش پارس نیوز، 

در هفته شو ملی که چند روز پیش در استانبول ترکیه برگزار شد، به طور تصادفی گربه‌ای به روی دفیله رفت و توجه همگان را به خود جلب کرد. در اواسط شو، زمانی که مدل‌ها به روی دفیله راه می‌رفتند، ناگهان گربه‌ای به روی سن پرید و همانجا نشست. در حالی که مدل‌ها در رفت و آمد بودند و لباس‌های تن شان را به نمایش می‌گذاشتند، گربه به تمییز کردن خودش مشغول بود. 

 
 
 
 
 

در اواسط شو، زمانی که مدل‌ها به روی دفیله راه می‌رفتند، ناگهان گربه‌ای به روی سن پرید و همانجا نشست. در حالی که مدل‌ها در رفت و آمد بودند و لباس‌های تن شان را به نمایش می‌گذاشتند، گربه به تمییز کردن خودش مشغول بود. او چند بار حتی سعی کرد که با مدل‌هایی که از کنارش رد می‌شدند، بازی کند و لباس‌های آن‌ها را بگیرد. این گربه حتی بلند شد و مانند دیگر مانکن‌ها مسیر دفیله را تا انتها طی کرد و در مقابل دوربین عکاسان ایستاد و ژست گرفت.

هنوز مشخص نیست که این گربه از کجا و چگونه به این مراسم راه پیدا کرده، اما هر چه بوده، اتفاق جالبی را در هفته‌های شو مد و فشن رقم زد. زمانی که از دیزاینر این شو «Hakki Ali» در مورد این گربه سوال کردند، او در جواب گفت: «به نظر می‌رسد که این گربه توانایی ورود به دنیای مد و فشن را دارد. از کجا معلوم، شاید او در آینده‌ای نزدیک، یکی از مدل‌های ما شد.»


انتهای پیام/