به گزارش پارس نیوز، 

ستاره سادات قطبی همسر شهرام شکیبا مجری کشورمان یکی از چهره های فعال در اینستاگرام است و عکس هایی را به مناسبت های مختلف با هوادارانش به اشتراک میگذارد. در ایام عزاداری حسینی و روز اربعین خانم مجری به همراه پسرش راهی کربلا شد و آنجا در کنار همسرش عکسی به یادگار را به اشتراک گذاشت.شهرام شکیبا و همسرش

 

 

شهرام شکیبا و همسرش ستاره سادات قطبی

شهرام شکیبا و همسرش ستاره سادات قطبی در کربلا

سلام بنده های خیلی خوب خدا. عزاداریهاتون قبول،.امسال توفیق پیداکردم در پیاده روی اربعین با سید صدرا پسرم همراه بشم، یک روز مونده به اربعین به همسرم شهرام جان در کربلا رسیدم.

اگر خدا قبول کنه دعاگوتون بودم.. کسانی که دایرکت پیام دادندو التماس دعا گفتندتک تکشون رو دعا کردم، مخصوصا اونایی که بچه میخوان.الهی به حق اقا اباعبدالله الحسین همتون حاجت روا بشید.

شهرام شکیبا و همسرش

شهرام شکیبا و همسرش ستاره سادات قطبی

شهرام شکیبا بعد از جدایی از مهسا ملک مرزبان همسر اولش در سال 1393 با ستاره سادات قطبی ازدواج کرد. ستاره سادات قطبی همسر دوم شهرام شکیبا متولد اسفند ماه 1365 است و زمانی به عنوان گرافیست در شبکه آموزش مشغول فعالیت بود.

شهرام شکیبا و همسرش

شهرام شکیبا و همسرش ستاره سادات قطبی مجری همیشه خونه

شهرام شکیبا سال گذشته برای اجرای برنامه همیشه خونه در شبکه آموزش انتخاب شد و اجرای این برنامه را به همراه همسرش ستاره سادات قطبی برعهده گرفت.

شهرام شکیبا و همسرش

شهرام شکیبا و همسرش در کنار پسرشان صدرا

ستاره سادات قطبی که از شاگردان صدرالدین شجره بود پیش از ازدواج با شهرام شکیبا ازدواج کرده و از این ازدواج پسری به نام امیرعلی دارد که در کنار پدرش زندگی میکند. صدرا فرزند ستاره سادات قطبی و شهرام شکیبا است.

ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی همسر شهرام شکیبا

این زوج سرشناس با وجود 14 سال اختلاف سنی زندگی عاشقانه ای با هم دارند.

انتهای پیام/