به گزارش پارس نیوز، 

«نشانه ها» عنوان نمایش تازه‌ای به کارگردانی مانلی شجاعی‌فرد است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از تاریخ ۱۸ آبان ماه هر شب ساعت ۲۱:۱۵ در سالن شماره ۱ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

«نشانه‌ها» مضمونی اجتماعی دارد و نخستین تجربه کارگردانی مانلی شجاعی‌فرد در حوزه تئاتر محسوب می‌شود. تهیه کنندگی این اثر نمایشی برعهده فیروزه فیاض بخش است و مازیار فکری ارشاد، روزنامه‌نگار و منتقد سینما مدیریت این پروژه را برعهده دارد. مهدی کوشکی، توماج دانش بهزادی، رویا بختیاری، شراره رنجبر، مهدی بوسلیک بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

شجاعی‌فرد پیش‌تر در عرصه سینمای فیلم «میگرن» را کارگردانی کرده بود.

مراسم رونمایی از پوستر نمایش «نشانه‌ها» ۱۲ آبان ماه ساعت ۱۸ در کافه شهرزاد برگزار خواهد شد.

نمایش «رساوارونه» به کارگردانی شیوا سرمست هم نمایش تازه دیگری است که از تاریخ ۱۸ آبان ماه در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت. این نمایش درباره تاثیر رسانه بر انسان معاصر امروز است. این اثر نمایشی هر شب ساعت ۲۰ در این مجموعه روی صحنه خواهد رفت.

شیوا سرمست، مجید چنگیزیان و حسین حماسی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش «مرگ مرد بالشی» عنوان نمایش تازه دیگری به کارگردانی منا الهی‌فرد است که این نمایش از تاریخ ۱۸ آبان ماه هر شب ساعت ۲۱:۴۵ در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. این نمایش اقتباسی از نمایشنامه معروف مارتین مک دونا است که با تغییرات و روایت تازه‌ای اجرا خواهد شد.

محمد مسگری، محمد حبیبی، علی بنایی، محمدرضا سروستانی، عسل زارع، هومن اردکانی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.