به گزارش پارس نیوز، 

طی چند روز اخیر برخی از پژوهشگران و محققان از تغییرات به وجود آمده در کتابخانه مجلس شورای اسلامی ابراز گلایه داشتند.

عده از دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی هم با انتقاد از تغییر در شیوه خدمات بخش تخصصی انقلاب اسلامی این کتابخانه از تعطیلی آن خبر دادند.

براساس این گزارش، موضوع تعطیلی یا کاهش خدمات بخش انقلاب اسلامی این کتابخانه را از حجت‌الاسلام سیدعلی عماد، رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی جویا شد که وی در این باره توضیحاتی ارائه کرد.

رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی با تشریح روند کنونی ابراز داشت: ما سالن استاد حائری را به وضع اولیه مهندسی شده تیم طراحی برمی‌گردانیم، چرا که تغییراتی در فضا در حال انجام است، اما بخش کتابخانه انقلاب اسلامی همین الان هم فعال است؛ دوستانی روزهای دوشنبه مراجعه می‌کنند و از خدمات آن بخش استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام عماد ضمن با بیان اینکه تنها بخشی از کتاب‌هایی که کمتر مورد استفاده هستند به مخازن منتقل می‌شوند، توضیح داد: بخشی از کتاب‌های اصلی و کلید‌ی‌تر در کتابخانه می‌ماند و بخشی که کمتر مورد استفاده است به مخزن منتقل می‌شود.

وی با اعلام خبر طراحی اتاق ویژه برای پژوهشگران تصریح کرد: برای گروه‌های تحقیقی اتاق ویژه مباحثات علمی در زمینه‌های مختلفی در حال طراحی است که دوشنبه‌ها در اختیار موضوعات انقلاب اسلامی خواهد بود. چنانچه پژوهشگری نیازمند کتابی باشد آن را اعلام کرده و بلافاصله در دسترس وی قرار می‌گیرد.

عماد در پایان، تعطیلی بخش انقلاب اسلامی کتابخانه مجلس را قویا تکذیب کرد و از ادامه فعالیت‌ها خبرداد.

انتهای پیام/