به گزارش پارس نیوز، 

قسمت آخر سریال دلدادگان در فصل سوم سانسور شده بود؟

فصل سوم سریال پرطرفدار دلدادگان شب گذشته به پایان راه خود رسید. اولین واکنش حاشیه ساز به پایان این فصل پست اینستاگرامی پانته آ بهرام بازیگر نقش افسانه در این سریال بود.قسمت آخر سریال دلدادگان

 

پانته آ بهرام در اینستاگرام خود با انتشار سکانسی از سریال دلدادگان پایان این سریال را زیر سوال برد.

از سیر تا پیاز حواشی قسمت آخر سریال دلدادگان

 پانته آ بهرام در اینستاگرام خود نوشت: 

پایان افسانه این نبود، اگر بدقولی صداو سیما نبود!!

افسانه برای نجات پسرش، توسط هاتف کشته میشد و .....

منوچهر هادی

واکنش منوچهر هادی به شایعه سانسور قسمت آخر فصل سوم سریال دلدادگان

منوچهر هادی کارگردان موفق سریال دلدادگان در خصوص شایعه سانسور قسمت آخر فصل سوم دلدادگان با انتشار پستی در اینستاگرام اینگونه نوشت:

#دلدادگان

#منوچهرهادی

بینهایت از اینهمه استقبال و دقت در جزئیات کار از شما مخاطبین و هواداران سریال سپاسگزارم.

ولی چند سوال شما را باید پاسخ بدهم.

اول اینکه ارغوان راننده اتومبیل بوده و چرا در صندلی عقب افتاده. واقعا باید روی امیر می افتاد ولی ببخشید که امکانش نبود. مثل اینکه تمام خانمهای بازیگر با حجاب کامل در منزل هستند و دلیل آن کاملا واضح و مشخصه. دوم اینکه چرا مامورین نرسیدن به محل حادثه ولی افسانه رو لب مرز گرفتن. صحنه ای که مالک پشت به دوربین گریه میکنه گذر زمان رو قبلش داریم اون صحنه میتونه هفت هشت ساعته بعد باشه و افسانه با اولین پرواز به یک شهر مرزی در کمتر از دوساعت میرسه و قطعا مامورین هم رسیدن که دیگر دلیلی بر نشان دادن صحنه مامورین وجود ندارد.عده ای از شما عزیزان از پایان باز صحبت کردین. تعجب می کنم!!!. امیر پسر افسانه شد. ارغوان دختر مالک و مرضیه. هاتف در صحنه تصادف کشته شد. عنایت پدر هاتف دستگیر شد.

افسانه هم در مرز در حین فرار از کشور دستگیر شد. ارغوان هم در کماست که اگر به هوش می آمد عده ای معترض می شدند پایانش هندیه در هرحال این کجاش بازه من نمیدونم.

نکته بعدی اینکه صدا و سیما هیچ دخالت و سانسوری در قسمت های پایانی نداشته. حتی یک فریم. یکی از بازیگران اصلی ما در فینال کار با ما همراه نشد. که دلیل آن را تهیه کننده توضیح خواهند داد. و تلاش من و نویسنده هم موثر واقع نشد. ایشان را قضاوت نمیکنم ولی ما مجبور شدیم فیلمنامه رو تغییر دهیم و در نبود ایشان بهترین فینالی که می شد نویسنده کار بنویسه و ما بگیریم همین بود. بی نهایت از بازی بازیگرانم راضی ام. ایکاش این بازیگر توانا و مستعد کار رو ترک نمی کرد و ما نیز فینال بهتری رو تقدیم میکردیم. اینکه افسانه باید با امیر روبرو میشد. در نسخه اصلی فیلمنامه موجوده و ابتدایی ترین اصل در داستان ما تقابل این دو کاراکتر بوده که در نبود بازیگر مذکور امکانش میسر نبوده .

درنهایت ممنونیم از همراهی شما عزیزان. به شخصه از مخاطبین عزیز و فرهیخته که احیانا فینال کار آنچنان که باید مورد پسندشان نبود. عذرخواهی میکنم ولی بدانید که من و تمام عوامل در نبود این بازیگر تمام تلاشمان راکردیم.

حتما این بازیگر محترم هم دلایلش برای ترک کار از نظر خودشون کافی بوده ولی کلیه عوامل فیلم با شرایط خیلی سخت تر از ایشان با عشق و علاقه و تعصب به کارشون ایستادند در کنار هم و کارشونو ترک نکردند و به اتمام رسوندند. 

بابک کایدان عزیز و مهدی محمد نژادیان نازنین من ممنون شما هستم وامیدوارم خیلی زود با قلم توانای شما کار دیگری رو جلوی دوربین ببرم.

 عکس دورهمی بازیگران و عوامل فصل سوم سریال دلدادگان

منوچهر هادی در اینستاگرام خود عکسی از حضور بازیگران و عوامل فصل سوم سریال دلدادگان برای تماشای قسمت آخر این سریال در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

عوامل سریال دلدادگان

بازیگران و عوامل سریال دلدادگان در قسمت آخر فصل سوم سریال

منوچهر هادی با انتشار عکس بالا در اینستاگرام نوشت: 

دورهمی با بچه ها برای دیدن قسمت پایانی.ممنون از همه.

علت تغییر در پایان سریال دلدادگان

سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی از اواسط مردادماه روی آنتن رفت و توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. این سریال که در سه فصل روایتگر داستانی خانوادگی بود در دو فصل حال و یک فصل گذشته به روایت داستانی پرداخت که توانست نظر بسیاری از مخاطبان را جلب کند اما پخش آخرین قسمت آن با حواشی زیادی همراه بود.

حواشی و پایان سریال دلدادگان به روایت بازیگران

بلافاصله بعد از اتمام پخش سریال دلدادگان پانته آ بهرام با انتشار پستی به پایان بندی این سریال واکنش نشان داد و در پی آن شاهرخ استخری و منوچهر هادی کارگردان دلدادگان با انتشار

پست هایی به خانم بازیگر پاسخ دادند و به شفاف سازی قسمت پایانی سریال پرداختند.

سانیا سالاری

پایان سریال دلدادگان و حواشی آن

در حالی که پانته آ بهرام صدا و سیما را مقصر این پایان بندی ضعیف سریال دلدادگان معرفی کرد ، منوچهر هادی و شاهرخ استخریعدم حضور خانم بهرام در قسمت پایانی را علت تغییر در فیلمنامه عنوان کردند.

شفاف سازی شاهرخ استخری از قسمت پایانی سریال دلدادگان

شاهرخ استخری با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت :

پایان سریال دلدادگان

واکنش شاهرخ استخری به پایان سریال دلدادگان 

ارغوان نباید تیر میخورد ،خانم بهرام نازنین درست میگن ، یه سه تا نقطه هم آخر جملشون گذاشتن که اگه اجازه بدین یکی از اون نقطه ها رو هم من بگم، بله قرار بود افسانه توسط هاتف کشته بشه ولی ٢ تا صدای شلیک شنیده میشد که یکیش گلوله نا قابلی بود که افسانه به هاتف میزد.. قضاوت نمیکنم شمارو خانم بهرام ، ای کاش میموندین و همه ی تیم با هم پایان بهتری رو برای سریالی که مردم دوست داشتن رقم میزدیم، احساس کردم مردم حق دارن بدونن این پایان، سلیقه تیم دلدادگان و حتی سازمان صدا و سیما نبود. ارغوان نباید تیر میخورد ،خانم بهرام نازنین درست میگن ، یه سه تا نقطه هم آخر جملشون گذاشتن که اگه اجازه بدین یکی از اون نقطه ها رو هم من بگم، بله قرار بود افسانه توسط هاتف کشته بشه ولی ٢ تا صدای شلیک شنیده میشد که یکیش گلوله نا قابلی بود که افسانه به هاتف میزد.. قضاوت نمیکنم شمارو خانم بهرام ، ای کاش میموندین و همه ی تیم با هم پایان بهتری رو برای سریالی که مردم دوست داشتن رقم میزدیم، احساس کردم مردم حق دارن بدونن این پایان، سلیقه تیم دلدادگان و حتی سازمان صدا و سیما نبود.

بعد از انتشار این پست ها ماجرا به اینجا ختم نشد و ملیکا شریفی نیا بازیگر نقش حدیث با انتشار پستی از فیلمنامه قسمت آخر سریال دلدادگان قبل از تغییر رونمایی کرد.

ملیکا شریفی نیا با انتشار عکس هایی در اینستاگرامش نوشت :

سلام عزیزانم .... مرسی که تا آخرین قسمت دلدادگان با ما همراه بودین .... این پست رو در جواب انتقاداتی که به قسمت آخر دلدادگان داشتید گذاشتم که متوجه بشید دلیل این پایان چی بوده و همچنین پایان اصلی فیلمنامه رو خودتون شخصا بخونید .امیدوارم با مطالعه ی این نوشته ها جواب سوالاتتون رو بگیرید و دلایل این اتفاقات رو درک کنید ....

عکس هایی از فیلمنامه قسمت پایانی سریال دلدادگان قبل از تغییر

فیلمنامه سریال دلدادگان

فیلمنامه پایان سریال دلدادگان 

فیلمنامه پایان سریال دلدادگان

فیلمنامه پایان سریال دلدادگان 

فیلمنامه پایان سریال دلدادگان

فیلمنامه پایان سریال دلدادگان 

فیلمنامه پایان سریال دلدادگان

فیلمنامه پایان سریال دلدادگان 

فیلمنامه پایان سریال دلدادگان

فیلمنامه پایان سریال دلدادگان قبل از تغییر

پست های بازیگران سریال دلدادگان در قسمت پایانی

سامان صفاری بازیگر نقش امیر بعد از اتمام سریال دلدادگان با انتشار این عکس نوشت :

سامان صفاری و منوچهر هادی

سامان صفاری و منوچهر هادی کارگردان سریال دلدادگان

مرسی از اعتمادت مرد....

سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان با انتشار این عکس نوشت :

سانیا سالاری

سانیا سالاری ارغوان سریال دلدادگان 

خداحافظ ارغوان من

خداحافظ تکه ای از وجودم

خداحافظ ارغوانم....

لیندا کیانی با انتشار این عکس نوشت :

لیندا کیانی

لیندا کیانی فرزانه ی سریال دلدادگان 

خداحافظ فرزانه ی دلدادگان....

حمید گودرزی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت :

حمید گودرزی

حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان 

دلدادگان تموم