به گزارش پارس نیوز، 

با گسترش تکنولوژی و همه گیر شدن شبکه های اجتماعی این روزها کمتر چهره شناخته شده ای را میتوانید بیابید که صفحه ای در اینستاگرام نداشته باشد. هنرمندان و چهره های کشورمان به مانند همه سلبریتی های دنیا فعالیت گسترده ای در شبکه های اجتماعی دارند و از طریق همین شبکه های اجتماعی مهم ترین اخبار زندگی هنری و شخصی شان را با طرفدارانشان در میان میگذارند.خواننده ها در اینستاگرام

 

 شبکه های اجتماعی

خواننده های پرطرفدار در اینستاگرام

محمدرضا گلزار _ 5400000

بابک جهانبخش _ 2400000

سیروان خسروی _ 1800000

احسان خواجه امیری _ 1800000

محسن یگانه _ 1800000

محسن چاووشی _ 1800000

فرزاد فرزین _ 1400000

بنیامین بهادری _ 1300000

1 . محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار سوپراستار سینما یکی از چهره های سرشناس سینما است که کارش را بازیگری آغاز کرد و بعدها وارد دنیای موسیقی و خوانندگی شد. محمدرضا گلزار در صدر پرطرفدارترین خواننده ها در اینستاگرام قرار دارد که 5400000 فالوور دارد.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار خواننده پرطرفدار در اینستاگرام

در پیج اینستاگرام محمدرضا گلزار 1.249 پست وجود دارد که به موضوعاتی مختلف از جمله فیلم ها ، عکس ها و کلیپ هایی از کنسرت های موسیقی او اختصاص دارد.

2 . بابک جهانبخش

بابک جهانبخش دومین خواننده پرطرفدار در اینستاگرام است که 2400000 فالوور دارد. اگر سری به پیج اینستاگرامی این هنرمند بزنید متوجه میشوید که بابک جهانبخش یکی از فعال ترین چهره ها در اینستاگرام است که تقریبا هر روز پست هایی را به اشتراک میگذارد.

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش خواننده پرطرفدار در اینستاگرام

بابک جهانبخش 1.181 پست در اینستاگرام باهوادارانش به اشتراک گذاشته که وجه تمایز آن با پیج سایر هنرمندان در تعداد عکس های شخصی و خانوادگی آقای خواننده است.

3 . سیروان خسروی

سیروان خسروی سومین خواننده پرطرفدار در اینستاگرام است که پیج او 1800000 فالوور یا دنبال کننده دارد.

سیروان خسروی

سیروان خسروی خواننده پرطرفدار در اینستاگرام

سیروان خسروی در اینستاگرام 803 پست را با هوادارانش به اشتراک گذاشته و در آنها عکس ها و کلیپ هایی از آهنگ های جدیدش را منتشر کرده است.

4 . احسان خواجه امیری

یکی دیگر از خواننده های پرطرفدار در اینستاگرام احسان خواجه امیری پسر ایرج خواجه امیری از چهره های قدیمی دنیای موسیقی است که اینستاگرامش 1800000 فالوور دارد.

احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری خواننده پرطرفدار در اینستاگرام

احسان خواجه امیری در اینستاگرامش 569 پست را به اشتراک گذاشته که در میان آنها عکس های خانوادگی ، عکس هایی از تمرین در باشگاه و کلیپ هایی از آهنگ هایش را مشاهده میکنید.

5 . محسن یگانه

محسن یگانه یکی از چهره های محبوب در میان خواننده های جوان پاپ است که همیشه طرفداران خاص خودش را داشته و اگر سری به پیج اینستاگرامش بزنید خواهید دید که با 1800000 فالوور یکی از خواننده های پرطرفدار در اینستاگرام است.

محسن یگانه

محسن یگانه خواننده پرطرفدار در اینستاگرام

محسن یگانه در صفحه شخصی اینستاگرامش 762 پست را به اشتراک گذاشته و اغلب کلیپ هایی از کنسرت و آهنگهای جدید او است.

6 . محسن چاووشی

یکی از خواننده های محبوب و پرطرفداردر دنیای موسیقی و اینستاگرام محسن چاوشی است که صفحه اینستاگرام او 1500000 فالوور دارد.

محسن چاوشی

محسن چاوشی خواننده پرطرفدار در اینستاگرام

محسن چاوشی خواننده ای که با خوانندگی در فیلم سنتوری مشهور شد در صفحه اینستاگرامش 29 پست به اشتراک گذاشته و از این نظر خاص ترین خواننده پرطرفدار در اینستاگرام است.

7 . فرزاد فرزین

خواننده پرطرفدار و محبوب دیگری که میتوان نام او را در لیست خواننده های پرطرفدار در اینستاگرام قرار داد فرزاد فرزین است که 1400000 فالوور در اینستاگرام دارد.

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین خواننده پرطرفدار در اینستاگرام

فرزاد فرزین در اینستاگرامش 695 پست را به اشتراک گذاشته و در آن عکس هایی از خودش و کلیپ هایی از آهنگ هایش را منتشر کرده است.

8 . بنیامین بهادری

بنیامین بهادری نفر آخر این لیست از پرطرفدارترین خواننده های ایرانی در اینستاگرام است که صفحه اینستاگرام او 1300000 فالوور دارد.

بنیامین بهادری

بنیامین بهادری خواننده پرطرفدار در اینستاگرام

بنیامین بهادری در زمره خواننده هایی است که وارد عرصه بازیگری شده و یکی از پرطرفدارترین چهره های دنیای هنر است که اگر سری به پیج اینستاگرام او بزنید 667 پست را در این صفحه مشاهده میکنید.


انتهای پیام/