به گزارش پارس نیوز، 

مینا نیکانیک سردبیر برنامه «تهران من» از رادیو تهران گفت: «تهران من» بنا به رسالتی که دارد رویدادمحور است و در هر برنامه مستندهای فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی یا سیاسی خاص را متناسب با تازه‌ترین رویدادها با عنوان «مستند روز» تهیه خواهد کرد.

 وی افزود: اخبار روز و اتفاقات خاص دستخوش تهیه مستندهای رادیویی شده و مستندهایی را با موضوعاتی که شهر تهران با آن‌ها درگیر است نظیر حاشیه‌نشینی، اعتیاد، طلاق و مصرف بی‌رویه لوازم آرایشی در دست تولید داریم. این مستندها با هدف تحلیل و بررسی اتفاقات روز، اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبان درباره آن موضوع خاص است که در پی کشف علت و معلول در بروز اتفاقات و رویدادهای خبرساز است.

به گفته مینا نیکانیک، یکی دیگر از ویژگی‌های برنامه «تهران من» این است که در آن مستندهای گزارشی پخش می‌شود، پیگیری خبر منتشر شده، مصاحبه با مسئول مربوطه و شفاف‌سازی آن رویداد از شاخصه‌های این برنامه است.

امروز ۳۰ مهرماه «مستند سیلاب» پخش خواهد شد که درباره علل بروز سیلاب‌های اخیر است که به علت تخریب مزارع و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی موجب ایجاد سیلاب در شهرها شده است.

شنوندگان می‌توانند در زمان پخش برنامه با شماره تلفن ۲۲۶۵۲۴۶۶ یا ۲۲۶۵۲۴۶۵ یا از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۴ با ما در تماس باشند و موضوع‌های خود را به ما پیشنهاد دهند.

برنامه «تهران من» کاری از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران که هر روز جز جمعه‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ و ۱۵ دقیقه روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود.