به گزارش پارس نیوز، 

مسئله ظهور یک روند معیوب و فسادآور است که باعث شده فیلم‌های جدی ما در محاق قرار بگیرند. این شما را به فکر نمی‌اندازد؟ نمی‌خواهید فکری به حال این موضوع بکنید؟ از من می‌خواهید مدرک ارائه کنم. چه مدرکی؟ که چه چیزی را بر شما ثابت کند؟ روابط ناسالم پخش و اکران را؟ شما تبعات تصمیم‌های این شوراها را نمی‌بینید؟ عوارض این نابرابری و به حاشیه راندن سینمای جدی را مشاهده نمی‌کنید؟

فرض کنید من مدرکی بیاورم که نشان دهد سالنی را ناروا از من گرفته‌اند یا فیلم مرا در سانس‌های مرده نمایش داده‌اند، آنوقت شما چه می‌کنید؟ یک نمایش در یک سینمای خوب به من صدقه می‌دهید؟ این طور عدالت برقرار می‌شود؟

این نمایش مضحک ارائه مدارک و اسناد را تمام کنید. پول فاسد سینما را فراگرفته، آیا شما مدرکی دارید؟ سینما به نفع یک جریان انحصارطلب مصادره شده است. آیا سندی وجود دارد؟ اگر همچنان برای بهبود اوضاع منتظر سند و مدرک هستید، به شما بگویم بیهوده به انتظار نشسته‌اید. سندی وجود ندارد و اگر هم باشد، قطعاً دست امثال من به آن نمی‌رسد.

پول فاسد سینما را فراگرفته

ولی این نشانه تبرئه شما نیست، خود بهتر می‌دانید که چه بر سر سینما آورده‌اید و فرجام کار کاملاً" روشن است اگر نخواهیم کتمان کنیم.

سازوکاری بنیاد نهاده‌اید که فساد می‌زاید و سینما را نابود می‌کند. در این شرایط طلب مدرک وسند بیشتر به شوخی می‌ماند شما می‌توانید حکم برائت خود و دوستانتان را صادر کنید و از این عدالت پروری خوش باشید.

اگر امثال من فریادی می‌زنند برای نفع شخصی نیست بلکه از آن روست که شاید تلنگری باشد برای شما قبل از اینکه همه چیز از دست برود، البته اگر هنوز اراده‌ای برای اصلاح باقی مانده باشد. فقط بدانید لاپوشانی ناکارآمدی و فساد تخلف نیست بلکه خیانت است.


انتهای پیام/