به گزارش پارس نیوز، 

با توجه به استقبال بالای دانشجویان، فرآیند ثبت نام بیست و هفتمین جشنواره سراسری دانشجوی نمونه که از دهم مهر ماه آغاز شده بود تا 30 مهر ماه تمدید شد.

تمامی مراحل ثبت نام و داوری این دوره از جشنواره دانشجوی نمونه از طریق سامانه و به شکل الکترونیکی صورت می‌پذیرد و به هیچ عنوان به شکل دیگری اسناد و مدارک دانشجویان مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

در این دوره دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور می‌توانند از طریق سامانه اختصاصی وزارت بهداشت به آدرسnemoneh.behdasht.gov.ir«سامانه جشنواره دانشجوی نمونه» نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک خود اقدام کنند.

ثبت نام جشنواره دانشجوی نمونه در دو مرحله دانشگاهی و کشوری انجام می‌شود که داوری مرحله دانشگاهی از اوایل آبان ماه جاری آغاز و به مدت دو هفته به طول می‌انجامد و در نهایت با معرفی برگزیدگان دانشگاهی به دبیرخانه مرکزی در وزارت بهداشت، آثار برگزیده به مرحله کشوری راه می‌یابند.

داوری آثار راه یافته به مرحله کشوری از نیمه دوم آبان ماه سال جاری آغاز می‌شود و با انتخاب برگزیدگان در این قسمت؛ بیست و هفتمین دوره از جشنواره دانشجوی نمونه وارد مرحله نهایی خود که تقدیر از دانشجویان نمونه برگزیده است، خواهد شد.

به گزارش مفدا، در مراسم اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه که در نیمه دوم بهمن ماه جاری برگزار می‌شود، رئیس جمهور و یا معاون اول رییس جمهور

حضور خواهند داشت.