به گزارش پارس نیوز، 

نویسنده در نمایشنامه کلیشه های نمادین خیر و شر را در هم می شکند. خون آشامهای او خود قربانی شرایط موجودند .
نوسفراتو یا همان کنت ولادمیر دوویل، انسانی است که شقاوت جنگ از او دراکولای غمگینی ساخته که از خون آشام بودن خود رنجه است.
و کنتس الیزابت زنی فرزند از دست داده و تا پای مرگ رفته و با کمک نوسفراتو بار دیگر از خاکستر سر بدر آورده.
از سویی نویسنده نشانمان می دهد که خواهر مارگارتا و کشیش که به ظاهر نمایندگان خیرند نیز مبرا از اشتباه و گناه نیستند.
دکتر سیوارد و نیکلای پیشکار نیز موجوداتی پلید و نابکار نیستند بلکه انسانهایی به شکلی بیمارگونه درگیر احساسات، عقاید و باورهای خویشند .
حتی بئاتریس روح همسر درگذشته ی کنت دوویل نیز گرچه نماد خیر و در تلاش برای هدایت کنت به نیکی است در غم نبود همسر خودکشی کرده و فرزندانش را تنها گذاشته .
نویسنده به زبانی دیگر این پرسش را مطرح می کند که ' آیا تو چنان که می نمایی هستی' .
او تاثیر شرایط و رخدادها را بر روان و زندگانی آدمیان نشانمان می دهد و ابعاد ناپیدای وجود انسان را در مقابل تماشاچی آشکار می کند به گونه ای که مخاطب در می یابد که نه شخصیتی که به صورت پیش فرض نیک به نظر می رسیده به تمامی مثبت است و نه شخصیت شر کاملا منفی.
نمایش ما را به بازنگری در مورد داوری هایمان و پیش فرضهایمان از خیر و شر ، گناه و صواب فرا می خواند و از پیش داوری و قضاوتهای نادرست بر حذر می دارد. انسان را به عنوان یک موجود سرشار از تناقض و صفات نیک و بد و احساسات خیر و شر نشانمان می دهد و ما را به تامل در وجود دیگران و سرشت خودمان فرا می خواند.
اشکان بخشنده، سعیده فاضلی، برنوش پورغفار، شکوفه داودی، شاهد غروی، سینا صیامی، تینا درخشنده پیکر در این نمایش ایفای نقش می کنند.
بازی هایی روان و قدرتمند و باورپذیر که مخاطب را به خوبی جذب کرده و به هم ذات پنداری وا می دارد.
نوسفراتو ، کاندیدای بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر زن و تقدیر شده در بخش بهترین کارگردانی جشنواره تئاتر شهرزاد بود.
نمایش نوسفراتو که از روز 14 مهر در ساعت هفت عصر در سالن وارش مجتمع خاتم‌الانبیاء روی صحنه رفته امشب و فردا شب 22 و 23 مهر آخرین اجراهایش را خواهد داشت .
مدت‌زمان اجرای نمایش 110 دقیقه ، بهای بلیت 15 و 20 هزار تومان و نحوه تهیه بلیت: www.tiwall.com است.
6030