به گزارش پارس نیوز، 

آرمین مهدیلو بازیگر و یکی از کارگردانان نمایش «همه پسران من» که اولین تجربه کارگردانی خود را به روی صحنه آورده  در خصوص انتخاب نمایشنامه گفت: من و مهیار اسلامی (دیگر کارگردان این نمایش) سال ۸۹ زمانی که در دوره آموزشی کلاس بازیگری استاد سمندریان این متن را خواندیم متوجه شدیم که از نظر هنری نمایشنامه و قصه خوبی است و شخصیت پردازی خوبی دارد.

مهدیلو با اشاره به دیگر دلایل انتخاب این نمایشنامه گفت: این نمایش در واقع نشان می‌دهد که جنگ چقدر می‌تواند در جامعه، روی روابط اجتماعی و رفتار انسان‌ها اثر‌های منفی داشته باشد و تاثیرگذار باشد همچنین این نمایش نشانگر این است که چقدر می‌تواند فشاری که جنگ روی انسان‌ها تحمیل می‌کند آن‌ها را به راه بد و کار‌های ناپسند بکشاند.

وی با بیان اینکه از این نمایش حمایتی صورت نگرفته، توضیح داد: ما یک گروه هستیم که چندسالی است با هم کار می‌کنیم و تا به امروز هیچ حمایتی نشدیم، ما همگی پول روی هم می‌گذاریم و کار‌ها را جمع می‌کنیم. خیلی وقت‌ها بدهکار هم می‌شویم چنانچه در حال حاضر هم این اتفاق افتاده و متاسفانه فروشمان هم اندازه‌ای که انتظار داشتیم نبوده است البته هروقت تماشاچی کار ما را می‌بیند راضی از سالن خارج می‌شود یعنی فکر می‌کنم نمایش ما از نظر کیفی خوب باشد، اما حمایت نمی‌شویم و پشتوانه‌ای نداریم به همین دلیل کمتر دیده می‌شویم.

مهدیلو در خصوص میزان تبلیغات نمایش گفت: در صفحات مجازی تبلیغ کردیم و به اندازه‌ای که پولمان رسیده سعی کردیم تبلیغ خوبی داشته باشیم و در سطح اهالی تئاتر نیز خوب دیده شدیم البته  بیشتر از این در توانمان نبود.

کارگردان نمایش «همه پسران من» در خصوص استقبال مخاطبان بیان کرد: به اندازه‌ای که خودمان انتظار داشتیم،از نمایش استقبال نشد، یکی از بازیگرانی که در حال حاضر در این نمایش کار می‌کند، کارگردان کار قبلی ما بود آنجا نیز به همین اندازه تبلیغ کردیم، ولی نمی‌دانم چرا این نمایش دیده نشد.

مهدیلو در خصوص فعالیت‌های آتی خود گفت: چندین متن در ذهنمان داریم که البته ترجیح می‌دهم فعلا اسمی از آن‌ها نبرم. احتمالا  ۱۵ روز بعد از این اجرا، تمرین را شروع کنیم.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:

نمایش بر پایه یک اتفاق واقعی بنا شده است که در آن ۲۱ خلبان در جنگ جهانی دوم به دلیل نقص فنی کشته می‌شوند. جو کلر رئیس کارخانه‌ای است که در آن قطعات این هواپیما‌ها ساخته می‌شدند. او و چند نفر از کارمندان این کارخانه راهی دادگاه می‌شوند. در این بین پسر جو کلر در جنگ مفقوالاثر می‌شود که نمایش سه سال بعد از این اتفاق‌ها را نشان می‌دهد...

آرمین مهدیلو، محمدرضا هلال زاده، علی آشمند، هدی کاویانی نسب، فرید رحمتی، المیرا صارمی، آناوا صدرهاشمی و مهیار اسلامی از بازیگران نمایش «همه پسران من» هستند.

گفتنی است؛این نمایش که از اول مهر به روی صحنه رفته  تا آخر ماه هرشب ساعت ۲۱ در سالن اصلی تماشاخانه دیوار چهارم پذیرای علاقه مندان است.

انتهای پیام/