به گزارش پارس نیوز، 

پدرام کریمی مجری برنامه تلویزیونی «درجه یک» درباره روند تولید و اجرای این برنامه تلویزیونی گفت: ما در برنامه «درجه یک» به سراغ افراد درجه یک جامعه در تمام رشته‌ها و حوزه‌ها رفته‌ایم و قرار است رویکردمان را بر خلاف دیگر برنامه‌های گفتگو محور باشد بطوریکه به جای افراد چهره از افرادی که کمتر دیده شده‌اند و یا فاصله زمانی زیادی از تلویزیون و رسانه‌های دیگر داشته اند را به برنامه دعوت کنیم و خاطرات آنها را برای مخاطبان به نمایش بگذاریم و از تجربیات آنها استفاده کنیم.

وی در ادامه یادآور شد: در تمام طول اجرای برنامه سعی شده تعامل خود را با مخاطبان حفظ کنیم و این مردم هستند که از طریق سامانه پیامکی،مهمانان را به ما معرفی می‌کنند که تا امروز بیشتر مخاطبان خواستار حضور چهره‌های فرهنگی – هنری هستند، ولی تلاش این بود که رویکردمان را بر اساس موضوعات برنامه پیش ببریم و فقط برای حضور مهمان‌ها از نظر مخاطبان استفاده کنیم.

 
مجری برنامه «امروز هنوز تموم نشده» افزود: با توجه به ۸ برنامه‌ای که از «درجه یک»  به روی آنتن رفته است هنوز مجال دعوت از چهره‌های دیگر را پیدا نکرده ایم و بنا به خواسته مخاطبان، تمرکز بیشترما در عرصه فرهنگ و هنر است به طور مثال چندی پیش میزبان چهره‌های رادیویی، تئاتر و سینما بودیم.
 
وی افزود: ما برنامه را با عجله شروع کردیم که به همین دلیل تمام برنامه‌ریزی هایمان بهم ریخت اما تصمیم عوامل «درجه یک» بر این بود که یک قشر خاص در برنامه حضور نداشته باشد واز همه چهره‌ها دعوت کنیم.

کریمی با اشاره به اینکه سالها برنامه عصرگاهی جوانان را اجرا کرده است، گفت: حضورنداشتن من در برنامه‌های عصرگاهی تصمیم مدیران بود که تشخیص دادند در موضوعات دیگر ورود کنم و اجرای چنین برنامه‌هایی مانند «درجه یک» را امتحان کنم البته مدتی‌ است چون تهیه و نگارش فیلمنامه‌ای جدید را در دست دارم از این رو ترجیح می‌دهم به نگارش فیلمنامه بپردازم و از برنامه‌های دیگر مانند اجراهایم، کم کنم ولی اگر فرصت خوبی برای تولید و اجرای یک برنامه عصرگاهی پیدا شود حتماً از آن استقبال می‌کنم.

مجری برنامه تلویزیونی «باغ ملی» در ادامه بیان کرد: یکی از برنامه‌های خاطره انگیز در «درجه یک» حضور آقای سیاوش طهمورث بود که سابق بر این در بچگی با او در فیلم «بازگشت پرستوها» همبازی بودم. من با آقای طهمورث خاطرات زیادی دارم که در آن برنامه برایم زنده شد.

وی افزود: ما در برنامه «درجه یک» قصد خاطره‌بازی یا زنده کردن نوستالژی‌ها را نداریم و بیشتر تمرکزمان بر این است که از تجربیات و راهکارهای موفقیت آنها استفاده کنیم.

کریمی درباره حضور همیشگی در شبکه یک تصریح کرد: فقط یک بار در شبکه‌های دیگر مانند شبکه ۲ برنامه «باغ ملی» را اجرا کردم، اما باید بیان کنم که من مجری شبکه یک هستم و به همین شبکه و ساختار‌ها و قوانین آن عادت کرده‌ام.

مجری برنامه تلویزیونی «درجه یک» درباره تداوم اجرای این برنامه گفت: با توجه به صحبت‌هایی که صورت گرفته؛ قرار است برنامه «درجه یک» پنج‌شنبه و جمعه‌ها از ساعت ۱۹ تا ۲۱ روی آنتن برود و سعی می‌کنیم پس از ماه محرم و صفر فضای برنامه را با حضور خوانندگان شادتر اجرا کنیم.

انتهای پیام/