به گزارش پارس نیوز، 

حبیب دهقان نسب بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: آخرین فعالیت طولانی مدت من به بازی در سریال "از یادها رفته" به کارگردانی "بهرام بهرامیان" بر می گردد و از آن پیشنهادات بسیار کم شده است.

وی در همین راستا افزود: البته در این بین چندین نقش کوتاه مثل بازی در سریال "بانوی سردار" را پشت سر گذاشتم اما در هر صورت آن نقشی نبودند که بخواهم از آن به عنوان یک پیشنهاد ویژه یاد کنم.

وی درباره حضور کمرنگ خود در سینما اضافه کرد: کار بازیگری اینطور است که من به عنوان بازیگر منتظر پیشنهادات هستم و کارگردانان از من می خواهند که در کدام پروژه حضور پیدا کنم. اما هیچ پیشنهادی نیست و به نظرم باید دلیل این اتفاق را از کارگردانان بپرسید که چرا من را به کلی فراموش کرده اند.

این بازیگر پیشکسوت درباره آخرین حضورش در سینما افزود: آخرین بار سال گذشته در فیلم "امپراطور جهنم" بازی کردم که در جشنواره فیلم فجر هم حضور داشت و خب هیچ جایزه ای نگرفت. برای بازیگر جوایز چندان مهم نیستند. از نظر من عنصر مهم در بازیگری استمرار در ایفای نقش های متفاوت است.

دهقان نسب با اشاره به مشکلات بازیگران پیشکسوت خاطرنشان کرد: متاسفانه بازیگران پیشکسوت به طور کلی کنار گذاشته شده اند و این باعث افسردگی و ناراحتی آنان شده است. بازیگر هنگامی زنده است که جلوی دوربین می رود و یا روی صحنه تئاتر ظاهر می شود و اگر این را از وی بگیرید هیچ ندارد.