به گزارش پارس نیوز، 

همگی از شایعاتی که در رابطه با فیلم‌های کمپانی دی سی وجود دارد، با خبر هستید و امروز زمزمه‌هایی از ساخت فیلم DeadShot مطرح شد.

احتمال ساخت فیلم DeadShot

ویل اسمیت «Will Smith» چندی پیش از علاقه‌ی خود برای بازی در نقش ددشات درون اسپین‌آفی جداگانه برای این شخصیت گفت و حتی به این نکته اشاره کرد که جلساتی در این باره تشکیل شده است. اسمیت درحالی که به سوالات طرفدارانش در کانال یوتیوب پاسخ می‌داد، به احتمال وجود داشتن فیلمی برای شخصیت DeadShot اشاره کرد.

امیدوارم! من عاشق بازی در نقش ددشات هستم و واقعاً از آن لذت می‌برم. مدیران کمپانی دی سی در این باره صحبت‌هایی را داشته‌اند و گفتند که اگر ایده‌ی خوبی برای این فیلم به ذهن‌شان برسد، ما این کار را انجام می‌دهیم. در هر صورت من عاشق ددشات هستم.

شایعات درباره ساخت فیلم جداگانه برای شخصیت ددشات به دسامبر «دی» سال 2016 بر می‌گردد، هرچند از آن زمان تا کنون کمپانی دی سی تغییرات فراوانی کرده است و واکنش‌های مثبت و منفی برای ساخت فیلم DeadShot ارائه شد. از نظر مالی، سال 2016 سالی خوبی برای کمپانی دی سی بود و این موفقیت را مدیون دو فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» و Suicide Squad بود؛ هر دو فیلم فروش خوبی درون گیشه داشتند و جزو پر فروش‌ترین فیلم‌های باکس‌آفیس سال 2016 بودند. اما متاسفانه، این دو فیلم جدا از فروش خوب‌شان درون باکس‌آفیس، اصلا فیلم‌های خوبی نبودند و ساخت دنباله‌ای برای آن‌ها ایده‌ی جالبی نبود.

در سال 2017 و با اکران فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» نه تنها فروش خوبی درون گیشه به دست آورد، بلکه با نقدهای مثبتی هم رو به رو شد. علاوه بر آن، این فیلم موفقیت بیشتری نیز نسبت به فیلم Batman v Superman به دست آورد و انتظار می‌رود که کمپانی دی سی از همین استراتژی برای فیلم‌های آینده خودش استفاده کند. پس به نظر می‌رسد که در فیلم‌های آینده دی سی ماننده Aquaman «آکوامن»، Shazam «شزم» و Wonder Woman 1984 «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» شاهد سبک شادتری نسبت به باقی آثار این کمپانی باشیم.

چندی پیش تاد استاشویچ که نویسندگی فیلم Suicide Squad 2 «جوخهٔ انتحار ۲» را همراه با دیوید بار کتز «David Bar Katz» بر عهده دارد، فرمود که نوشتن فیلم‌نامه‌ی این فیلم به پایان رسیده است. فیلم Joker «جوکر» به کارگردانی تاد فیلیپس «Todd Philips» و نقش آفرینی خواکین فینیکس «Joaquin Phoenix» در نقش جوکر که در دست ساخت است، با آثار کمپانی دی سی ارتباطی نخواهد داشت. علاوه بر Suicide Squad 2 به نظر می‌رسد که کمپانی دی سی برنامه‌هایی برای فیلم Joker با بازی جرد لتو «Jared Leto» در نقش جوکر دارد.

به نظر شما ساخته شدن فیلم DeadShot ایده‌ی مناسبی برای کمپانی DC است؟ نظر خودتان را باما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.