به گزارش پارس نیوز، 

از روابط عمومی معاونت امور هنری، سیدعباس صالحی عصر سه شنبه (سوم مهرماه) در نشست با مدیران این معاونت با قدردانی از تلاش‌های همکاران گفت: به منظور هماهنگی در افق و رویکرد و روابط درون سازمانی و برون سازمانی برگزاری این جلسات ضروری و مؤثر است تا اقدامات تأسیسی یا اصلاحی انجام شده، اقدامات آینده و پیش رو و همچنین مسائل و مشکلات بیان شود.
همچنین در این نشست سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن قدردانی از حمایت وزیر، گزارشی از فعالیت های معاونت امور هنری و برنامه های آینده ارائه کرد و گفت: در امور جاری رویکردی دنبال شد تا حسابرسی و انضباط اداری و مالی در معاونت تقویت شود، اساسنامه ها و ساختارها در صورت ضرورت اصلاح شوند و شوراهای مورد نیاز در این مجموعه تجدید یا ساماندهی شوند.
وی افزود: طرح های عمرانی با توجه به نیاز و ضرورت مجموعه‌های هنری از جمله در بنیاد رودکی انجام شده و در موزه هنرهای معاصر تهران نیز در حال انجام است و فرهنگسرای نیاوران و تئاتر شهر نیز ضرورت هایی برای مرمت و تجهیز دارند که به زودی انجام خواهد شد.
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: مطالعه، بازبینی و تنظیم قوانین و مقررات و تدوین دستورالعمل ها و اصلاح آیین نامه ها با توجه به اقتضای امروز در هنر، معرفی جغرافیای هنر و شناخت ظرفیت های بومی استان ها و معرفی آنها، رصدخانه هنر ایران و اجرای آمایش سرزمینی هنر و گفت‌وگوی دیروز و امروز هنر از جمله رویکردهای معاونت امور هنری است.
حسینی ادامه داد: طراحی و توسعه هنر ظرفیت هایی را که می تواند به ایران عرصه کمک کند، شناسایی کرده و به کار می گیرد و در این زمینه توسعه هنر در مناطق آزاد در تعامل و همکاری با مناطق آزاد کشور دنبال می شود. همچنین طرح شهر خلاق هنر به منظور معرفی ظرفیت های هنری و پویایی هنر در شهرها انجام خواهد شد.
مدیران کل هنرهای نمایشی، دفتر موسیقی، هنرهای تجسمی، مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس، مدیرعامل بنیاد رودکی، مدیرعامل بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران، مدیرعامل مؤسسه توسعه هنرهای معاصر و مشاوران معاونت امور هنری برنامه ها و اقدامات انجام شده و برنامه های آینده و چالش‌ها را بیان کردند.
فراهنگ ** 7561 ** 9053