به گزارش پارس نیوز، 

مسعود دلخواه درباره تکمیل گروه بازیگری نمایش «شاه لیر» که قرار است در هفته پایانی آبان ماه سال جاری در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برود، گفت: بهاره رهنما نیز در گروه بازیگران نمایش «شاه لیر» حضور دارد و قرار است در نقش دختر اول شاه انگلستان که ملکه آلبانی است، روی صحنه برود.

وی درباره دیگر بازیگران نمایش «شاه لیر» و اینکه آیا از بازیگران نمایش «مفیستو» نیز در این اجرا حضور دارند، افزود: محمدرضا علی اکبری در نقش ادگار، محبوبه تفضلی در نقش کردلیا، محمد صادقی، امیرحسین سرداریان، آزاده اسدی و نازنین دیده‌ور به همراه گروه کارگردانی و تیم فیلمبرداری از بازیگران و عوامل نمایش «مفیستو» هستند که در نمایش «شاه لیر» نیز حضور دارند.

دلخواه با اشاره به ساخت نیمی از موسیقی نمایش «شاه لیر» توسط نادر مشایخی، اظهار کرد: به‌زودی گروه کامل بازیگری نمایش «شاه لیر» نیز معرفی خواهند شد و ما تمرین‌ها را به‌صورت فشرده و جدی در مجموعه تئاتر شهر سپری می‌کنیم.

نمایش «شاه لیر» هفته پایانی آبان در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت. پیش از این حضور الهام پاوه‌نژاد نیز در این اثر نمایشی قطعی شده بود.