به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح؛ مدیر عامل شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس از حمایت همه جانبه این شهرک از فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز؛ رد خون» خبر داد.

ناصر مقدم‌زاده مدیرعامل شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس با اعلام این خبر گفت: شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس به عنوان اصلی‌ترین مرکز حمایت و پشتیبانی از آثار سینمایی و تلویزیونی با موضوعات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، سینمای مقاومت و آثار تاریخی در کشور شناخته شده است و تاکنون حامی و پشتیبانی لجستیکی و سخت افزاری بسیاری از آثار فاخر سینمایی بوده است.

امسال نیز در جریان تولید بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی، یاری‌گر عوامل فنی و تولید بوده‌ایم و از تمام ظرفیت و امکانات لجستیکی، تسلیحاتی و ملزومات خود علاوه بر لوکیشن‌های احداثی برای خلق آثار ماندگار در حوزه سینمای مقاومت استفاده نموده‌ایم. در سال جاری نیز به عنوان تسهیل‌کننده شرایط تولید فیلم سینمایی ماجرای نیمروز۲ به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی امکانات شهرک را در اختیار گروه تولید فیلم قرار داده‌ایم.

وی افزود: از دیگر برنامه‌هایی که شهرک میزبان آنان بوده است مجموعه تلویزیونی گروهان بلال با موضوع دفاع مقدس بوده است که از ۳۱ شهریور سال جاری از شبکه یک در ۱۰ قسمت در حال پخش است.

مقدم‌زاده همچنین از ساخت ۳ فیلم سینمایی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تاکنون قرارداد پشتیبانی از فیلم آن ۲۳ نفر که توسط مؤسسه هنری رسانه‌ای اوج تهیه و تولید خواهد شد، منعقد گردیده و گروه‌های ساخت ۲ فیلم سینمایی دیگر در حال رایزنی با شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس جهت استفاده از ظرفیت‌های بالای شهرک و انعقاد قرارداد هستند.

وی همچنین از پشتیبانی سریال نفوذ به کارگردانی جواد شمقدری و تهیه‌کنندگی محسن علی اکبری در شهر ساوه خبر داد.

گفتنی است؛ قسمت دوم از فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» با نام «رد خون» از دوشنبه ۱۹ شهریور جلوی دوربین رفت. «ماجرای نیمروز» به ترور‌های سال ۱۳۶۰ به دست سازمان منافقین خلق و نفوذ آن‌ها در قلب دستگاه اطلاعاتی انقلاب می‌پردازد. گفته می‌شود داستان «ماجرای نیمروز؛ رد خون» در ادامه داستان قبلی است که عملیات مرصاد و شکست منافقین در واپسن روز‌های جنگ تحمیلی را روایت می‌کند. این اثر سینمایی محصول موسسه سیمای مهر است.

انتهای پیام/