به گزارش پارس نیوز، 

برنامه «همیشه خونه» آیتمی با عنوان «مدرسه مهر» در کنداکتور خود گنجانده که در این آیتم گزارشی از مدارس سطح شهر تهران و دانش آموزان و حال و هوای سال تحصیلی جدید و همچنین دیدن دوباره دوستان در حیاط مدرسه،کلاس و معلم ها پخش می شود.

با توجه به تقارن بازگشایی مدارس یا هفته دفاع مقدس از سرداران رشید جبهه و جنگ و جانبازان و ایثارگران و خانواده های شهدا دعوت می شود تا در برنامه «همیشه خونه» حضور داشته باشند.

گزارش از گلزار شهدا،موزه دفاع مقدس و موزه شهدا در بنیاد شهید از دیگر آیتم های این برنامه است.

برنامه «همیشه خونه» به تهیه کنندگی حجت عیدی و محمد کریمی دونا هر شب ساعت 22 از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

برنامه «مشاور» نیز همگام با برنامه های دیگر به استقبال بازگشایی مدارس می رود.

در این برنامه دکتر به پروژه روانشناس و استاد دانشگاه دعوت می شود تا در خصوص ترس و اضطراب کودکان و نحوه برخورد مربیان با آنها گفتگو شود.

دعوت از معلم فداکاری که کلیه خود را به دانش آموزش که مشکل کلیوی داشت اهدا کرد و مشاوره تربیتی دانش آموزی از دیگر برنامه های درنظرگرفته شده در«مشاور» است.

برنامه «مشاور» به تهیه کنندگی ناهید یزدی هر روز ساعت 15 از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

برنامه «دکتر سلام» نیز با حضوردکتر محمد تقی حلی ساز متخصص طب فیزیکی، دکتر بهرام عین اللهی چشم پزشک و دکتر وفا متخصص تغذیه دانش آموزان روی آنتن می رود تا در خصوص خرید کیف وکفش مناسب برای دانش آموزان و معاینه چشم دانش آموزان برای ورود به مدرسه گفتگو کنند.

برنامه «دکترسلام» به تهیه کنندگی المان مرقوب نیا هر روز ساعت 13:30 از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

برنامه «فرصت برابر» ویژه برنامه بازگشایی مدارس از دکتر علی شهری رئیس اداره نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران دعوت کرده تا در رابطه با اقدامات و گزارش عملکرد سازمان گفتگو کنند.

گزارش تصویری ازعمران،بازسازی و آماده سازی مدارس در سال تحصیلی 97از آیتم های بخش دیگر است.

در بخشی دیگر از سردار محمدرضا مهماندار از فرماندهان ارشد نیروی انتظامی و سرهنگ خادم معاونت آموزش و فرهنگ پلیس راهور تهران بزرگ دعوت شده تا برنامه ترافیکی پلیس راهور برای روز اول مهر را تشریح کنند.

همچنین عملکرد پلیس در سطح شهربرای شهروندان و هشدارهای لازم در آیتمی گزارشی پخش می شود.

ایمان سرورپور مشاور انگیزشی تحصیلی و مربی موفقیت یکشنبه اول مهرماه پیام های انگیزه بخش و آمادگی روحی و روانی برای دانش آموزان و خانواده برای شروع سال جدید تحصیلی را گوشزد می کند.

محمدحسین حلوائیان تولیدکننده نمونه لوازم التحریر ایرانی در بخش دیگر برنامه در رابطه با حمایت از تولیدات داخلی و معرفی تولیدکنندگان موفق لوازم التحریرایرانی – اسلامی گفتگو می کند.

 محمدرضا حافظی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، اصغر حیدری معلم فداکار و  حیدر تورانی رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از دیگر مهمانان ویژه برنامه «فرصت برابر» خواهند بود.

برنامه «فرصت برابر» به تهیه کنندگی علیرضا سپهرین 31 شهریورماه ساعت 20و اول مهر ماه ساعت 19به صورت ویژه از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

انتهای پیام/