به گزارش پارس نیوز، 
 
 

احمدی در ابتدا به این نکته اشاره کرد که یک بار برای دکترا قبول شده بوده، اما در مصاحبه موفق عمل نکرده، بار دیگر هم گرچه جزو رتبه‌های برتر کنکور دکترا بوده، اما برای مصاحبه نرفته است.

 

در ادامه نادری درباره آشنایی احمدی توضیح داد: من جلسه‌ای کاری با شرکت بیمه‌ای که با آن‌ها همکاری می‌کنم داشتم. در حاشیه جلسه یکی از همکاران پرسید خبر آقایی را که علی رغم تحصیلات به ناچار کولبری می‌کرده است شنیده اید؟ بعد هم توضیح داد که یکی از همکاران همین شرکت بیمه عکس او را در روزنامه دیده است و به او شغلی در مریوان داده شده است.

 

وی افزود: این موضوع قطعا به خاطر قسمت است و اگر آقای احمدی پارتی داشت که دو سال خارج از حرفه خود کار نمی‌کرد. ما اکنون در زمانه‌ای هستیم که شاید پدر نتواند سرمایه‌ای به پسرش بدهد تا کار راه بیندازد و از او می‌خواهد روی پای خودش بایستد. در روزگاری که مردم بیشتر در فضای مجازی هستند تا اینکه بخواهند روزنامه بخوانند اینکه یک نفر در هواپیما اتفاقی روزنامه‌ای را ورق بزند و آقای احمدی را پیدا کند، بیشتر پارتی بازی خدا است!

 

احمدی نیز با اشاره به اینکه با گروه مستند ثریا درباره کولبر‌ها مصاحبه کرده و اینگونه تصویر او رسانه‌ای شده است، در پاسخ به اینکه اگر زمانی بتواند وارد شورای شهر شود، چه کاری می‌کند، اظهار کرد: فقط اگر روی بحث گردشگری مریوان سرمایه گذاری شود، بار بزرگی از روی دوش بسیاری از اهالی این شهر برداشته می‌شود.

 

نادری در ادامه گفت: وقتی شما خواستید من از آقای احمدی دعوت کنم که به برنامه بیاید به او گفتم اگر فکر می‌کند ممکن است بعدا تحت فشار قرار بگیرد این کار را انجام ندهد که او قبول کرد. مدیران بیمه هم گفتند ما اگر خودمان نباشیم هم مهم نیست و فقط رسالتی داشتیم که به انجام رساندیم. این یعنی مسئولیت اجتماعی که برای کسی که فامیلمان هم نیست دلسوزی داشته باشیم.

 

وی افزود: معمولا ما اینطور هستیم که عکس طرف را می‌بینیم و در چهار جمع شبانه از او نام می‌بریم که با فوق لیسانس کوله بری می‌کند و نهایتا به گفتن «آخی بنده خدا» بسنده می‌کنیم. نه اینکه به فکر او باشیم و در انتهای مریوان سراغ او برویم و به او کار بدهیم و حتی پیگیر ادامه تحصیل او در مقطع دکترا هم باشیم.

 

احمدی نیز با بیان اینکه من از ابتدا کودک کار بودم و برای درآوردن خرج تحصیل از سن کم کار می‌کرده، تصریح کرد: هیچوقت ناامید نشدم و به تلاشم ادامه دادم.

 

نادری در پایان تاکید کرد: ممنون که برنامه تان را به جوانی اختصاص دادید که با شرایط زیر خط استاندارد و سختی درس خوانده، کار کرده، هیچوقت ناامید نشده و حالا موفق شده است. ممکن است شانس هم آورده باشد، اما این به خاطر انرژی مثبت او بوده است.

 

ضیاء نیز اظهار کرد: اینکه التهاب را در جامعه بیشتر کنیم فقط به دردهایمان اضافه می‌کند، اما دیدن آقا باقر‌ها باعث می‌شود امیدوار شویم و امیدوارتر جلو برویم.

 

«فرمول یک» با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیاء شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۷:۴۰ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/