به گزارش پارس نیوز، 

منیژه آرمین نویسنده در خصوص کتاب در دست نگارش خود گفت: هم اکنون کتاب چهارم را از مجموعه چهار جلدی‌ام درباره تاریخ ایران می‌نویسم. این مجموعه چهار جلدی از قلندر، شب آویز و شانزده سال آغاز شده است و در هرکدام به بخشی از تاریخ معاصر ایران پرداختم که در جلد چهارم این مجموعه به وقایع تاریخ ایران از سال ۱۳۲۰ به بعد خواهم رسید. می‌خواستم در این جلد به وقایع سال ۱۳۵۷ بپردازم؛ ولی به اندازه‌ای سال‌های ۱۳۲۰ تا قبل از ۵۷ پرماجراست و پس زمینه تاریخی مفصلی دارد که فکر نمی‌کنم بتوانم در این جلد به سراغ وقایع سال ۵۷ بروم.

وی افزود: نمی‌دانم مجموعه چهارجلدی ام درباره تاریخ معاصر ایران جلد پنجمی داشته باشد یا نه؛ باید ببینم سیر داستانی جلد چهارم این مجموعه چطور پیش می‌رود. شاید این کتاب جلد پنجمی هم داشته باشد. برای نگارش داستان یک سیر داستانی پیش بینی می‌کنیم، اما داستان خودش برای خودش یک منطقی دارد. وقایع داستانی ما نویسندگان را هدایت می‌کنند.

این نویسنده با اشاره به عنوان جلد چهارم مجموعه چهارجلدی اش درباره تاریخ معاصر ایران بیان کرد: هنوز اسم جلد چهارم مجموعه چهارجلدی‌ام درباره تاریخ معاصر ایران مشخص نیست. این جلد از کتاب را هم مانند جلد‌های دیگر، انتشارات سوره مهر منتشر خواهد کرد.

آرمین ادامه داد: کتاب جدید دیگرم شخصیت شناسی در مثنوی و کمدی الهی دانته نام دارد که به زودی منتشر شود.

 

انتهای پیام/