به گزارش پارس نیوز، 

ازدواج سمانه پاکدل با هادی کاظمی اعلام شد. این دو بازیگر که اخیرا در مجموعه نمایش خانگی سیزده شمالی حضور دارند، خبر ازدواجشان را اعلام کردند.

پیام هادی کاظمی

هادی کاظمی با انتشار عکس مراسم ازدواج سمانه پاکدل با خودش نوشت: «درود عزیزان دل، ممنون از همه محبت‌ها لطف‌ها، تبریک‌هاتون و آرزوهای قشنگی که برای ما داشتین. و تشکر از همه دوستانمون همکارانمون و طرفداران که با انرژی‌شون پشتوانه ما بودند و دوستانی که ما رو یاری کردند در این امر خیر آرزومون اینه که همه به خواسته‌هاشون به نرسیده‌هاشون و به رویاهای زیباشون برسن. با اجازه همه مردم عزیزمون «بلــــه» رو ما گفتیم. دعای خیر و رویای زیباتون بدرقه راه زندگیمون باشه. آمین تشکر فراوان از خانم شادی عقیلی و همکارانشون و سرکار خانم بلندی بابت طراحی لباس».

ازدواج سمانه پاکدل و هادی کاظمی

ازدواج سمانه پاکدل و هادی کاظمی

در دورهمی چه گفته بودند؟

سمانه پاکدل فروردین ۹۶ در برنامه دورهمی گفت هم خانواده‌دار است و هم تحصیل کرده اما کسی نمی‌گیردش.

هادی کاظمی نیز در برنامه دورهمی در پاسخ به مهران مدیری که چرا تاکنون ازدواج نکرده است گفت: من هدف‌هایی در زندگی‌ام دارم و همچنین مسئولیت‌هایی در خانواده خود دارم که ابتدا باید به آن‌ها بپردازم و هم اکنون وظایف مهم‌تری دارم البته دوست دارم بچه هم داشته باشم.

ازدواج سمانه پاکدل و هادی کاظمی

ازدواج سمانه پاکدل و هادی کاظمی

شروع فعالیت سمانه پاکدل و هادی کاظمی

هادی کاظمی متولد ۱۳ آبان ۱۳۵۵ در تهران و اصالتاً آذری است. از همان سال‌هال روی صحنه رفت. بعدها وارد دانشگاه شد و در رشته بازیگری تحصیلاتش را ادامه داد، دوره‌ای که خودش معتقد است که هیچ کمکی به او و پیشرفتش در بازیگری نکرده‌است: «من در دانشگاه هیچ چیز یادنگرفتم اما یک استادی داشتم به اسم آقای دامود که خیلی چیزها به من یاد داد ولی متأسفانه وقتی وارد دانشگاه شدم حس اینکه چیزی در آنجا یادگرفتم را نداشتم. دانشگاه بیشتر برای من محیطی بود برای ارتباط بیشتر، همین». هادی کاظمی از سال ۱۳۷۵ فعالیتش را در بازیگری شروع کرد. اما در سال ۸۴ با سریال شب‌های برره توانست به خوبی شناخته شود.

سمانه پاکدل نیز متولد ۲۶ مهر ۱۳۶۶ در اصفهان و فارغ‌التحصیل لیسانس رشته روانشناسی است. او از دستیاری صحنه تئاتر به بازیگری تلویزیون و سینما رسید. اولین بار با تله فیلم مهندی گلستانه وارد تلویزیون شد، سپس در سال ۱۳۸۷ وقتی ۲۱ ساله بود با فیلم روز حسرت به کارگردانی سیروس مقدم تجربه حرفه‌ای‌تری را کسب کرد. به گفته‌ی خودش او جایگاه فعلی‌اش را مدیون مسعود رسام (تهیه کننده) است که وی را سال ۸۸ به حسین سهیلی زاده برای حضور در سریال دلنوازان معرفی کرده است.

آلبوم ازدواج سمانه پاکدل و هادی کاظمی

ازدواج سمانه پاکدل و هادی کاظمی
ازدواج سمانه پاکدل و هادی کاظمی
 
ازدواج سمانه پاکدل و هادی کاظمی
ازدواج سمانه پاکدل و هادی کاظمی

پایان پیام/