به گزارش پارس نیوز، 

علی صدری‌نیا مدیر اجرایی جشن دکتر سلام، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جزئیات برگزاری این مراسم اظهار کرد: با وجود همه‌ سنگ‌اندازی‌ها، در نهایت سالن امام علی دانشگاه آزاد برای برگزاری این جشن انتخاب شد. البته این سالن هم ظرفیت جمعیت چند هزار نفری ما را خواهد داشت. ما سعی کردیم به تعداد ظرفیت سالن کارت صادر کنیم.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌، طراحی و مدعوین جشن دکتر سلام بر اساس اتفاقات یک سال گذشته خواهد بود؛ یعنی اگر آیتم طنز و انتقادی داشته باشیم براساس اتفاقات یک سال گذشته طراحی شده است یا اگر از افرادی تقدیر می‌کنیم، سراغ چهره‌هایی می‌رویم که در یک سال گذشته کار شاخصی انجام داده باشند.

صدری نیا گفت: به طور خاص یکی از محور‌های اصلی دکتر سلام امسال، پیگیری مطالبات مردم و بحث مشکلات اقتصادی است. برای جشن امسال مهمان‌ها و آیتم‌های متنوعی داریم و به نظر پر اتفاق‌ترین جشن دکتر سلام می‌شود. بیش از پنج نفر تقدیری در حوزه‌های مختلف خواهیم داشت و در یک بخش از برنامه قرار است، ارتباط زنده‌ با یکی از آقازاده‌های جنجالی داشته باشیم تا بتوانیم سوالاتی را از او بپرسیم.

وی افزود: هر سال مخاطبان ما انتظار دارند که در برنامه با آیتم‌های جدیدی روبرو شوند. امسال برای این مراسم یک قطعه موسیقی برای چهل سالگی انقلاب اسلامی تولید شده که به طور اختصاصی در جشن دکتر سلام رونمایی می‌شود.

صدری نیا خاطرنشان کرد: امسال هم از ظرفیت جبهه‌ انقلاب در حوزه طنز استفاده کردیم. در طول برنامه استندآپ کمدی و شعر طنز خواهیم داشت. سعی شده از طنز در جای جای برنامه استفاده کنیم و جشنی سرشار از نشاط و را تدارک ببینیم.

انتهای پیام/