به گزارش پارس نیوز، 

کلیپ آهنگ «لبیک» با صداى «پیام عزیزى» با قدمتی ۱۴۰۰ ساله و با هنرنمایی «حسین رضایی‌نیا» نوازنده باتجربه دف و تعدادی از دف‌نوازان برجسته کردستان در روز عید سعید قربان رونمایی می‌شود.

«لبیک» با صدای پیام عزیزی، عید قربان منتشر می شود.

 

آهنگ «لبیک» به آهنگسازی «محمدرضا عزیزی» و با صداى «پیام عزیزى» با قدمتی ۱۴۰۰ ساله، که هفته گذشته با صدابرداری «امید نیک‌بین» در استودیو «شهر صدا» در تهران ضبط شده بود، تصویربرداری کلیپ آن نیز بامداد روز شنبه ۲۷ مرداد ماه جاری به کارگردانی «مقداد مؤمن‌نژاد» و با فیلمبرداری «مهدى افشار» در لوکیشنی در تهران به پایان رسید و قرار است روز چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه به مناسبت روز عید سعید قربان رونمایی و در شبکه‌های مختلف تلویزیونی و در فضای مجازی سراسر کشور منتشر شود.

تعدادی از دف‌نوازان برجسته کردستان، از جمله مختار زندی، آرین رضایی، پرویز مندومی، پیمان صفوتی، مسعود مرادی، سید ادیب جعفری، ماهور روشن، ابراهیم مرادی، عرفان مرادی، حسین شهمیری و همچنین گروه دف نوازان «ماهور» در کلیپ آهنگ «لبیک» به خوانندگی «پیام عزیزى» به هنرنمایی پرداخته‌اند.

«لبیک» با صدای پیام عزیزی، عید قربان منتشر می شود.

 

«پیام عزیزی» این آهنگ را به زبان عربی در آلبوم موسیقی «لبیک» به آهنگسازی و تنظیم‌ زنده‌یاد استاد «مجتبى میرزاده» در سال ۱۳۷۹ اجرا کرده بود. همه مسلمانان از صدر اسلام تاکنون، هنگام طواف خانه خدا دعای «لبیک» را می‌خواندند و تنظیم جدید این اثر عرفانی با صدای «پیام عزیزی»، حال و هوای معنوی دیگری به آن بخشیده است.

تعدادی از عوامل کلیپ آهنگ «لبیک» عبارتند از: آهنگساز: محمدرضا عزیزی، خواننده: پیام عزیزی، کارگردان: مقداد مؤمن‌نژاد، فیلمبردار: مهدى افشار، صدابردار صحنه: محمد فدایی، مشاور رسانه‌ای و عکاس: منصور جهانی و مدیر شبکه‌هاى اجتماعى: مهدى جهانگیر.

انتهای پیام/