به گزارش پارس نیوز، 

شب گذشته بانوی ورزشکار و قهرمان ایران به رادیو می‌رود تا در یکی از برنامه‌های رادیو ورزش گفتگویی با او انجام شود. شهربانو منصوریان به دعوت صداوسیما تمرین‌های سخت را کنار می‌گذارد و به احترام مردم و رسانه ملی در صداوسیما حاضر می‌شود. اما به دلیل پوشش نامناسب که خود شهربانو منصوریان در پیج اینستاگرام و ویدئوی انتشار شده این طور گفته که "بنده را از محوطه صداوسیما بیرون کردند". این خبر به سرعت در فضای مجازی و رسانه‌های خارجی دست به دست شد به همین خاطر به سراغ او رفتیم تا ماجرا را به طور کامل شرح دهد.

شهربانو منصوریان می‌گوید: "شب گذشته با وجود تمرین‌های سخت به احترام رسانه‌ها، مردم و رسانه‌ملی طبق روال همیشه، دعوت رادیو ورزش را قبول کردم و به صداوسیما رفتم. لباسم همان لباسی بود که چند روز پیش در مراسم بدرقه کاروان آسیایی جلوی سیدحسن خمینی،‌ وزیر ورزش، مسئولین و رسانه‌ها پوشیده بودم. این را بدانید که من خودم بسیار به اسلام و پوشش اسلامی مقید هستم. در مسابقات ورزشی هیچ‌کجا ندیده‌اید که من لباس ناپسندی بپوشم و همیشه خواسته‌ام به همه دنیا نشان دهم یک بانوی ورزشکار ایرانی معتقد به دین مبین اسلام هستم. اینجا هم صداوسیما و مسئولین سازمان بسیار تلاش کردند تا بدون هیچ مشکلی بنده وارد استودیوی رادیو ورزش بشوم و هیچ مشکلی به وجود نیاید".

"اما این اتفاق از یک رفتار سلیقه‌ای و شخصی یک نفر در حراست سازمان صداوسیما رخ داد. همه می‌گفتند مشکلی ندارد این یک نفر می‌گفت اجازه ندارند وارد شوند و دستورالعمل داریم. حتی من چادر خواستم که طبق دستورالعمل وارد شوم. باز دوباره همین آقا به من گفتند اجازه ندارید وارد شوید. در سالن انتظار خواستم منتظر بنشینم تا مشکل برطرف بشود از سالن انتظار بنده را بیرون کردند و گفتند اصلاً اینجا ننشینید! به خاطر این رفتار ناراحت شدم و در بیرون از سازمان صداوسیما ترجیح دادم یک ویدئویی منتشر کنم و به این رفتار سلیقه‌ای و غرض‌ورزی شخصی اعتراض کنم. باز هم می‌گویم ویدئو را نه به خاطر مشکل صداوسیما و رادیو، بلکه فقط به خاطر این رفتار سلیقه‌ای، منتشر کردم. حتی امروز مجری رادیو ورزش به من زنگ زد و از من عذرخواهی کرد و من گفتم مشکلی ندارم. به احترام صداوسیما و مردمی که شنونده رادیو هستند به این برنامه آمدم و هیچ دلخوری ندارم. این را بدانید 5، 6 روز دیگر عازم جاکارتا(مسابقات آسیایی) می‌شوم ولی باز ترجیح دادم در رادیو همراه مردم باشم".  

چرا بایستی یک مجموعه بزرگی به خاطر یک رفتار سلیقه‌ای یا کوتاهی، زیر سوال برود. البته لحظاتی پیش مدیر رادیو ورزش هم در گفتگویی اعلام کرده که این موضوع هیچ ربطی به حجاب خانم منصوریان نداشته، بلکه به دلیل ناهماهنگی است که میان عوامل دست‌اندرکار به وجود آمده و از این بابت عذرخواهی می‌کنیم.

انتهای پیام/