به گزارش پارس نیوز، 

دونالد ترامپ که از حمایت ملانیا نسبت به "لبرون جیمز" بسکتبالیست مشهور آگاه شده است، شدیدا به این موضوع واکنش نشان داد چراکه ورزشکار مذکور مورد انتقاد رئیس جمهور آمریکاست و اصلا از او خوشش نمی آید. 

بنا به گفته سخنگوی ملانیا این بسکتبالیست اقدامات قابل توجهی در حمایت از کودکان انجام داده و به همین دلیل در نظر همسر ترامپ  از محبوبیت خاصی برخوردار است.

دونالد ترامپ در صفحه توئیتر خود "لبرون جیمز" را به شدت مورد انتقاد قرار داده و درباره مصاحبه ای که دان لمون از شبکه تلویزیونی CNN با این بسکتبالیست حرفه ای انجام داده نوشته است: احمق‌ ترین شخصیت در تلویزیون یعنی دان لمون است زیرا با مصاحبه‌اش باعث شد که "LeBron James" فردی باهوش به نظر برسد.

اختلاف ترامپ و همسرش به خاطر مرد محبوب ملانیا! +تصاویر

 

بد نیست بدانید که در این گفتگو درباره طرح خیریه‌ای که این ورزشکار برای کمک به پیشرفت دانش آموزان  شهر اکرون محل سکونتش اجرا می‌کند، صحبت شده است؛ دانش آموزانی که به خاطر کمبود درآمد خانواده‌هایشان با مشکلات فراوانی مواجه هستند و همین موضوع مانع پیشرفت درسی‌شان شده است. 

 

گفتنی است؛ورزشکار نامبرده که ترامپ را عامل افزایش مشکلات سیاهپوستان و اقدامات نژاد پرستانه می داند تاکنون به حمله توئیتری او پاسخی نداده است.

اختلاف ترامپ و همسرش به خاطر مرد محبوب ملانیا! +تصاویر

انتهای پیام/