به گزارش پارس نیوز، 

چندی پیش و مقارن با سالروز عملیات مرصاد مستند «قائم‌مقام» با موضوع چگونگی خلع آیت‌الله منتظری از قائم‌مقامی حضرت امام (ره) از شبکه سه سیما پخش شد که منجر به بروز واکنش‌های مختلف از سوی جریان‌های مختلف سیاسی شد.

بنا بر این گزارش، در ادامه «محمود صادقی» نماینده مردم تهران در توییتر خود آورد: اعتراض آقای احمد منتظری به تحریف مصاحبه اش در مستند قائم مقام دیروز در شورای نظارت بر صدا و سیما مطرح شده و طبق اظهار یکی از نمایندگان، شورا، به ویژه نمایندگان تدبیر و امید (آقایان علی جنتی و حسام آشنا) با درخواست او موافقت نکرده اند و مقرر شده است این رویه در آینده تکرار نشود!

انتشار این مطلب منجر شد احمد منتظری فرزند مرحوم آیت الله منتظری به نمایندگی از خانواده‌ آن مرحوم از شورای نظارت بر صداوسیما به خاطر رای اکثریت آن شورا در نقد مستند «قائم مقام» تشکر کند و نامه ای نیز در این باب منتشر کند.

اما در نهایت امروز -شنبه ۱۳ مردادماه- شورای نظارت بر سازمان صداوسیما در خصوص انتشار اخباری از مصوبه این شورا درباره مستند «قائم مقام» اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

نظر به انتشار ادعاهای مختلف در فضای مجازی درباره ورود شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما به موضوع پخش مستند قائم مقام ؛ بدینوسیله هرگونه مصوبه شورای نظارت در این خصوص تکذیب می‌ شود.

انتهای پیام/