به گزارش پارس نیوز، 

«تبلیغات میدانی فیلم "خاله قورباغه" با ابتکار سینماشهرک غرب و حمایت شهرداری منطقه دو با نصب ١٠ تابلو، دستاورد مثبتی برای سینمای کودک ایران به حساب می‌آید.»

فرشته طائرپور تهیه‌کننده فیلم با اعلام این مطلب گفت: این اولین باری است که سینمای نمایش دهنده یک فیلم کودک، در تعامل با منطقه شهرداری مربوطه، اقدام به تبلیغ برای یک فیلم کودک کرده‌اند. در تمام سال‌های گذشته همواره تبلیغات میدانی صرفا برعهده تهیه‌کننده‌ها بوده و سینماداران معمولا مشارکتی در آن نداشته‌اند.

وی افزود: چنین اقداماتی می‌تواند بی‌تردید در رونق بخشی به سینماهای محله‌ای که در همه جای جهان، مشتری‌های ثابت خود را دارند، موثر باشد. خوشبختانه سینمای جدید «شهرک غرب» که از هر نظر تعریفی متناسب با یک سینمای محله‌ای را دارد، با فیلم «خاله قورباغه» در این مسیر پیشگام شده است.

این تهیه‌کننده در پایان گفت: خوشبختانه این پردیس سینمایی در محله‌ای ست که نه تنها خود من بلکه تعداد قابل توجهی از سینماگران در آن زندگی می‌کنند و یقینا با دیدن استرابوردهایی که چهره این محله را سینمایی و هنری کرده، نسبت به حمایت‌های مدیریت شهری و یک پردیس سینمایی از اکران فیلم‌ها دلگرم خواهند شد.

انتهای پیام/