به گزارش پارس نیوز، 

از زمان انتصاب «علی فروغی» مدیر جوان شبکه سوم سیما، این شبکه حواشی فراوانی را پشت سر گذاشته است. به غیر از جمع محدودی از انتقادات سازنده‌ مطرح شده، اغلب انتقادات ، نسبت به شبکه سوم سیما، کاملا مغرضانه و با جهت‌گیری سیاسی مشخصی برای هدف قرار دادن مدیر جوان شبکه سوم سیما، منتشر می‌شود.

از زمانی‌که خبر ساخت و تولید مجموعه تلویزیون «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار در رسانه‌های منتشر شده است، اخبار و شایعات فراوانی درباره دستمزد چند صد میلیونی این بازیگر سینما، با جهت‌گیری مشخصی و هدف قرار دادن مدیر شبکه منتشر می‌شود. هدف‌گیری مشخصی که با توجه به تغییر ساختار زیربنایی و حضور جوانان پویا و فعال ، جز هدف قرار دادن جوانگرایی اخیر در رسانه ملی، نیت دیگری را دنبال نمی‌کند. متاسفانه نقدهای دلسوزانه و مدبرانه رسانه‌ها در میان هیاهو و خیل وسیع گزارش‌های غرض ورزانه نهان می‌شود. اما با توجه به اینکه شایعات اخیر در مورد دستمزد محمدرضا گلزار مجری برنامه «برنده باش» به صورت گسترده‌ای مطرح شده ، نخستین گام برای ورود به یک مسیر تازه، همان روش شفاف‌سازی در برنامه حالا خورشید است.

«ناصر کریمان» مدیر گروه اجتماعی شبکه سوم سیما برای کاستن از حجم این شایعات می‌تواند با حضور در برنامه حالا خورشید، بار دیگر با ارائه اسناد معتبر درباره مسابقه «برنده باش»، اعم از میزان قرارداد و مقدار حمایت‌های مالی توسط اسپانسرها، در جهت شفاف سازی و تنویر افکار عمومی گام موثری بردارد و با این اقدام سازنده به مجموعه حواشی و شایعات مطرح شده پایان دهند تا اتفاق دیگری، شبیه به حواشی مجری ماه عسل در رسانه‌ها رخ ندهد.


انتهای پیام/