به گزارش پارس نیوز، 

دکتر محمد لطفی زاده: به تازگی پوستر قسمت جدید سریال (ساخت ایران) که در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود به نمایش درآمده است.

 

قبلاً درباره یک نهضت فسادبرانگیز در تولید و توزیع پوستر فیلم‌های سینمایی هشدار داده بودیم و حالا پرده‌های دیگری از این نهضت روز به روز عیان می‌شود. در این پوستر نوع حجاب بازیگر زن قابل تأمل و قطعه‌ای از پازل اباحه‌گری است. آرام آرام که پیش برویم همین حجاب نیم‌بند که با عُرف متدین ایران اسلامی در تضاد است کمرنگ‌تر هم می‌شود.

 

 گاهی افرادی از حداقل امکانات دراختیار، حداکثر استفاده می‌کنند و به عبارتی آب نیست وگرنه شناگران قابلی هستند. آنهایی که در پوستر فیلم‌های سینمایی، بازیگر زن بیگانه را بدون حجاب درشت‌نمایی می‌کنند، مانتو از تن بازیگران زن درمی‌آورند و موی بازیگران را روز به روز بیشتر نمایش می‌دهند چه بسا مصداق همان شناگران قابل باشند!

 

یکی از روش‌های پیش‌ پا افتاده اما مؤثر در ترویج یک سبک زندگی گناه‌آلود، (عادی‌سازی) گناه با نمایش مداوم تصاویر مختلف و راضی کردن مردم به جنبه‌های حداقلی از دین است. به تعبیر سال 93 رهبر معظم انقلاب (حفظه الله تعالی) در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری، دین حداقلی یعنی در واقع دین را حذف کردن. به بیان ایشان ما در معارف خودمان چیزی به نام دین حداقلی نداریم.

 

با این توضیحات، نباید اینطور باشد که مسئولین وزارت ارشاد در صدور مجوز انتشار فیلم‌ها و پوستر و تبلیغات آنها به حداقل بسنده کنند و با نگاه اباحه‌گرایانه و یا با تساهل و تسامح با ترویج یک سبک متفاوت از زندگی اسلامی برخورد نمایند.

 

و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین

 

http://www.jahannews.com/images/docs/000630/n00630259-b.jpg

 

انتهای پیام/