به گزارش پارس نیوز، 

دیروز صبح خاطره اسدی بازیگر سینما و تلویزیون، مهمان برنامه «حالا خورشید» بود و به سوالات رضا رشیدپور پاسخ داد. دو نکته ویژه از این گفت:  وگو، یکی گلایه اش از برخورد عوامل فیلم «عطر تلخ» بود و دیگری ماجرای اختلاف هدیه تهرانی و حامد بهداد در جریان فیلم برداری «هفت دقیقه تا پاییز»؛ که این دومی، به تغییر پایان فیلم و دلخوری علیرضا امینی کارگردان منجر شد.

 

حذف نام خاطره اسدی از فیلم «عطر تلخ»

رضا رشیدپور از ابتدای گفت:  وگو با خاطره اسدی چند بار اشاره کرد که او خیلی بدشانس است، چون در کنار چهره‌های جدید فیلم «دیشب باباتو دیدم آیدا»، که حالا هرکدام از آن‌ها جزو بازیگران معروف سینما هستند، به مخاطب معرفی شد، اما برخلاف آن‌ها تا مدت‌ها از او خبری نبود. رشیدپور در ادامه به دلیل دیگری برای این که او را بدشانس خطاب کند، اشاره کرد و درباره حذف نام وی از فیلم جدیدش به نام «عطر تلخ» پرسید که خاطره اسدی در پاسخ به این سوال گفت: نمی‌داند چرا با این که نقش اول فیلم است، هیچ عکسی از او جزو عکس‌های بازیگران فیلم نیست و از این اتفاق دلگیر و متعجب است. اسدی در ادامه به تلویح تأیید کرد که نام بهاره کیان افشار، بُرد بیشتری در رسانه‌ها دارد و به همین دلیل نام این بازیگر، جلوتر از اسدی قرار گرفته است.

 

اختلاف حامد بهداد و هدیه تهرانی در فیلم «هفت دقیقه تا پاییز»

در ادامه برنامه، رشیدپور با اشاره به حواشی فیلم «هفت دقیقه تا پاییز»، از خاطره اسدی خواست تا ماجرای تغییر پایان بندی فیلم را شرح دهد. در حالی که به نظر می‌رسید این بازیگر از بازگو کردن ماجرا‌ها ابا دارد، اما اصرار رشیدپور جواب داد و اسدی حواشی پشت صحنه فیلم را رمزگشایی کرد.

 

خاطره اسدی در پاسخ توضیح داد زمانی که ساخت فیلم کلید خورده بود و در کنار بهنوش طباطبایی، نیما شاهرخ شاهی و شاهرخ استخری مشغول بازی در فیلم بود، پروژه به دلیل مشکلات مالی متوقف شد.۳-۲ سال بعد دوباره برای بازی در این فیلم به پروژه دعوت شد، اما گروه بازیگران تغییر کرد و هدیه تهرانی، حامد بهداد و محسن تنابنده به عنوان بازیگران «هفت دقیقه تا پاییز» انتخاب شده بودند. او در ادامه گفت که در ابتدا فیلم دو اپیزود داشته و هنوز هم نمی‌داند چرا در میانه فیلم برداری، با تغییر تم فیلم، اپیزود مربوط به خودش و حامد بهداد حذف شد و فیلم دیگر اپیزودیک نبود! خاطره اسدی در پاسخ به سوال رضا رشیدپور، درباره ارتباط این اتفاق با دعوای حامد بهداد و هدیه تهرانی گفت: علت اختلاف آن‌ها پایان فیلم بود، چون پایان آن قرار بود طور دیگری رقم بخورد. او در پایان صحبت هایش درباره این موضوع گفت که حتی کارگردان این فیلم، علیرضا امینی در برنامه «هفت» به این موضوع اشاره کرده و گفته سوپراستار‌های فیلمش اجازه ندادند، فیلمی را که دوست دارد بسازد!

انتهای پیام/