به گزارش پارس نیوز، 

کلاه برداری و فساد اقتصادی در این روزها کم نیست که در بازار بی در و پیکر فرهنگی هم برخی از آب گلالود ماهی می گیرند و به ریش ملت میخندند. جالب اینجاست در این میان مخاطب هم با رضایت کامل  با پرداخت پولی که کم هم نیست اجازه می دهد از وی به شکلی ماهرانه کلاه برداری شود!

اخیراً یک ویدیو حیرت انگیز از آخرین کنسرت‌ حمید هیراد در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد وی در کمال ناباوری روی استیج اجرای زنده مبادرت به لب زدن می کند!

سپهر خوارزمی - یادداشت | او در کنسرت وسط آهنگ سرش را به نشانه احترام پایین می‌آورد تا از مردم تشکر کند اما به یکباره پخش آهنگ ضبط شده از صدای او که روی CD زده شده باعث شوک و حیرت مردم می‌شود! این اتفاق قبل‌ترها در بین برخی خوانندگان رواج داشت که به دلیل ترس از اجرای زنده دست به چنین کاری میزدنند و در واقع با لب‌خوانی و عدم اجرای زنده قطعات موزیک خود سر مردم را کلاه میگذاشتند. اما این اتفاق عجیب و باورنکردنی در کنسرت حمید هیراد رخ داد تا ثابت شود حتی گروه موزیک او نیز از آلات موسیقی به طور زنده استفاده نمیکنند!

 
 
 

نکته قابل تامل اما این بود که مردم هیچ واکنش منفی نشان ندادند و کسی اعتراضی هم نکرد مبنی بر اینکه به طور میانگین مبلغ ۱۵۰ هزار تومن را برای یک ساعت هزینه کرده‌اند تا لب خوانی خواننده و گروهش را تماشا کنند. در هر صورت حمید هیراد یکی از حاشیه سازترین خواننده این روزهای موسیقی ایران است. چندی پیش به دلیل سرقت ادبی از مردم عذرخواهی کرد و حالا با فاجعه دوم باید دید واکنشش چه خواهد بود!

 

انتهای پیام/