به گزارش پارس نیوز، 

مراسم ازدواج محسن مرادیان پسر سفیر فعلی ایران در کشور دانمارک با آناشید حسینی؛ مدل ایرانی، باعث حواشی و جنجال‌های زیادی در رسانه‌ها و فضای مجازی شده است. بسیاری از کاربران ایرانی فضای مجازی انتقادها و واکنش‌های تندی نسبت به حواشی این ازدواج داشتند.

همچنین مصاحبه تصویری آناشید حسینی، عروس سفیر ایران در دانمارک و اظهارات عجیب او در خصوص اجناس ایرانی نیز اعتراضات زیادی را به همراه داشت!

سیده آناشید حسینی مدل ایرانی ۴ بهمن ۱۳۷۰ در اهواز به دنیا آمده و فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری است. آناشید حسینی در عرصه مدلینگ و طراحی لباس فعالیت می کند و به عنوان مدلینگ ایرانی و محجبه در فضای مجازی و صنعت مد شناخته می شود. آناشید به دلیل طراحی های خاص و منحصر بفرد در این حوزه به عنوان بهترین طراح لباس معرفی شده است.

وی با توجه به فعالیتی که دارد و در طراحی لباس فعال است، بیشتر لباس هایی  که خود آن را تهیه می کند به عنوان مدل پوشیده و آن را به نوعی معرفی و  منتشر می کند. با این حال آناشید می گوید دوست ندارم مرا مدل خطاب کنند!

آناشید در برنامه وقتشه مهمان بود و توضیحاتی درباره شغلش داد و گفت من از بچگی علاقه خاصی به مد و طراحی لباس داشتم. او ادامه داد: من به عنوان مدل محجبه ثابت کردم که زیبایی ظاهری و شیک بودن و با حجاب بودن اصلا تناقضی ندارد.

آناشید حسینی مدتی پیش با محسن مرادیان فرزند مرتضی مرادیان سفیر ایران در کشور دانمارک نامزد کرده بود که طی مراسم مجلل و با شکوه در دانمارک با حضور تعدادی از چهره های مشهور سیاسی جشن ازدواجشان را برگزار کردند.

البته محسن در آخرین اظهارات خود عنوان کرده است که مراسم ازدواج بیشتر از ۵۰ میلیون هزینه نداشته و لاکچری محسوب نمی‌شود!

 

 

 

انتهای پیام/