به گزارش پارس نیوز، 

مسابقه خوانندگی «زیر چتر ترانه» با حضور علاقه مندان و کارشناسان عرصه موسیقی کشور راهی آنتن رادیو صبا می شود.

مسابقه خوانندگی «زیر چتر ترانه» برنامه ای با رویکرد گردهمایی فعالان و علاقه مندان به دنیای موسیقی و خوانندگی است.

رضا عزتی تهیه کننده این برنامه گفت: این برنامه با رویکرد شادی آفرینی در فصل تابستان تهیه می شود تا علاوه بر ایجاد لحظاتی خوش برای مخاطبان، بستری مناسب برای استعدادیابی جوانان و علاقمندان به حوزه موسیقی و خوانندگی نیز فراهم شود.

وی از حضور داوران و کارشناسان حوزه موسیقی در این برنامه خبر داد و بیان کرد: در «زیر چتر ترانه» سعی کردیم از کارشناسان، موزیسین ها و ترانه سراهای مطرح و سرشناس برای قضاوت و داوری بهره مند شویم تا به طور تخصصی و اصولی به هنر موسیقی و خوانندگی بپردازیم.

عزتی همچنین درباره نحوه انجام تست اولیه برای شرکت کنندگان مسابقه «زیر چتر ترانه» عنوان کرد: متقاضیان و علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند به پیام رسان سروش به آدرس zirechatretaraneh@ مراجعه و ضمن ثبت نام، ترانه‌ای را به انتخاب و با صدای خود برای این برنامه ارسال کنند.

وی ادامه داد: این برنامه با حضور 4 شرکت کننده برگزار می شود که از بین آنها 2 نفر پس از داوری توسط کارشناسان برنامه به مرحله پایانی راه پیدا می کنند. هر هفته نیز یک کارشناس مهمان از میان خوانندگان و آهنگسازان کشور در برنامه حضور پیدا می کنند.

مسابقه خوانندگی «زیر چتر ترانه» برنامه ای به همت گروه مسابقات و تفریحات رادیو صباست که از چهارم مرداد روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 17 به مدت 60 دقیقه روی آنتن می رود.

اجرای این برنامه بر عهده پیمان قریب پناه است. شهاب شهرزاد ترانه سرا و خواننده و مهرداد یکتا آهنگساز از جمله داوران و کارشناسان مسابقه «زیر چتر ترانه» هستند.