به گزارش پارس نیوز، 

غلامرضا موسوی تهیه کننده و کارگردان سینما و تلویزیون درباره وضعیت فیلمسازی گفت: در حال حاضر وضعیت خوبی برای فیلمسازی حاکم است و همکاران در حال ساخت فیلمهایشان هستند.

وی در همین راستا افزود: طبیعی است که وقتی فیلم ها در ژانرهای مختلف ساخته می‌شوند در زمان اکران ممکن است دیده شوند یا نشوند. در حال حاضر برخی فیلم‌ها مورد استقبال بسیار خوب مخاطبان قرار می‌گیرند، برخی نسبتا با استقبال روبرو می‌شوند و فیلم‌هایی نیز در حال اکران هستند که مردم با آنها ارتباط برقرار نمی‌کنند.

تهیه کننده "دست‌های خالی" درباره چرخه اکران امسال اظهار کرد: اکران امسال نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری دارد و فکر می‌کنم لااقل فروش فیلم‌ها این موضوع را نشان می‌دهد که مردم همچنان از سینمای ایران استقبال کرده‌اند.

موسوی با رد تاثیر افزایش بلیت در فروش بیشتر فیلم‌ها در اکران امسال افزود: در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش بلیت داشته‌ایم اما در کنار آن تعداد زیادی از مردم نیز از سینما استقبال کرده و می‌کنند.

وی درباره آخرین فعالیت‌های هنری خود بیان کرد: اثری را با موضوع قضاوت انسان ها نسبت به یکدیگر و اهمیت آن به شورای پروانه ساخت ارائه داده ایم و منتظر دریافت پروانه ساخت آن هستیم که فکر می‌کنم تا دو هفته دیگر پروانه ساخت این فیلم صادر شود.

موسوی خاطر نشان کرد: پس از دریافت پروانه ساخت وارد پیش تولید و تولید آن خواهیم شد تا فیلم در جشنواره فجر امسال حضور پیدا کند. 

انتهای پیام/